Etuhaarukka

astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 18.7.2007 22:22

Kato ensin et onko tanko vaan vinossa. Tuskinpa pumput ensimmäisenä antaa periksi.
Kettu kuittaa.
joo|nas
Pyörä:
Wr 450f
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
21.6.2006 20:14

ViestiKirjoittanut joo|nas » 19.7.2007 20:18

astr0 kirjoitti:Kato ensin et onko tanko vaan vinossa. Tuskinpa pumput ensimmäisenä antaa periksi.


tanko ei ole vinossa. kun löysään t palojen pultteja ja väännän rengasta suoraksi se menee kyllä, mut kun päästän renkaasta irti, se palautuu samaan vinoon asentoon
no lol?
_jabba
Paikkakunta:
helsinki
Liittynyt:
24.9.2004 18:33

ViestiKirjoittanut _jabba » 8.8.2007 18:30

Vaihdoin tossa vanhanmalliseen nsr:ään keulan stefat ja nyt ilmeni pieni ongelma pumppua kasatessa. Iskari on nyt muuten kasassa, mutta en saa millään kiristettyä putken alapään proppua, koska osa johon proppu kiristetään (paluuvaimennus) pyörii putken sisällä tyhjää. Osaisiko joku neuvoa miten tuon propun saa kiristettyä?
(DERBI)
Liittynyt:
22.6.2007 15:13
etuhaarukka vinossa...

ViestiKirjoittanut (DERBI) » 18.8.2007 19:25

kaaduin tossa yks päivä ja nyt on sit sarvet ihan
vituillaan (uudet on kyll jo kaapis ku jaksaa vaa vaihtaa) mut prkl etuhaarukka on vinossa!!
vasemmanpuoleinen pumppu on vähäsen lähempänä rengasta
ja ylhäältä päin katsottuna kans vähäsen alempana/lähempänä rengasta... pitäskö ostaa uus etuhaarukka vai
voiko sitä suoristaa jotenkin?
\mpp|_|
Liittynyt:
12.10.2007 23:44

ViestiKirjoittanut \mpp|_| » 6.12.2007 23:46

riippuu miten se keula on vääntyny... josvaa rengas vinossa nii laittaa renkaan jalkojen välii ja kääntää tangosta... sillee toiminu 3 kertaa eri pyörissä... toki jos on laatukeula nii tarvii selvästi vahvemman tuen kun omat jalat...
tupsude
Pyörä:
ei oole
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
7.9.2005 14:20

ViestiKirjoittanut tupsude » 7.12.2007 1:04

tosta hyvä haarukka jollekkin =)
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=54907
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
she says "I can't remember" and starts to cry
Makepate
Pyörä:
FZR600R vm. -94
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.7.2006 14:01
NS125R

ViestiKirjoittanut Makepate » 2.5.2008 16:15

eli mikä öljy ns:ään paras ja minkä verran?
kiire!
poppana
Liittynyt:
1.4.2008 23:17

ViestiKirjoittanut poppana » 24.5.2008 1:05

Elikkäs nyt vaihdoin husseen keulan öljyt ja öljytiivisteet. Kun sain kasaaan tän niin ilmeni semmoinen ongelma että noita keulan alla olevia pultteja ei saa millään kiristettyä, pyörii vaan tyhjään :S Mitä tässä tilanteessa pitäs tehä et saa ne kiristettyy?
sMt
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
10.5.2007 18:46
Re: NS125R

ViestiKirjoittanut sMt » 24.5.2008 12:15

Makepate kirjoitti:eli mikä öljy ns:ään paras ja minkä verran?
kiire!
Itse laitoin hondan alkuperäistä aika tarkalleen 7dl ja on siinä max rajan kohdilla.
viltsu-vee
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
10.2.2007 23:16
Re: NS125R

ViestiKirjoittanut viltsu-vee » 24.5.2008 13:03

sMt kirjoitti:
Makepate kirjoitti:eli mikä öljy ns:ään paras ja minkä verran?
kiire!
Itse laitoin hondan alkuperäistä aika tarkalleen 7dl ja on siinä max rajan kohdilla.

Tarkoitti vissiin keulan öljyjä, eli eikös se ollu jotain 2,3dl/putki jos oikein muistan :)
GOLF MYYNNISSÄ!
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25
Re: NS125R

ViestiKirjoittanut astr0 » 24.5.2008 14:42

viltsu-vee kirjoitti:Tarkoitti vissiin keulan öljyjä, eli eikös se ollu jotain 2,3dl/putki jos oikein muistan :)

En mee takuuseen mut veikkaan et NS:n pumput on eri pumput ku NSR:ssä. Ja toi 2,3dl on revitty NSR:n tietopankkiartikkelista, tosin sekin luku on väärä. Tai ainakin ohjekirjassa lukee 2,8dl...
Kettu kuittaa.
poppana
Liittynyt:
1.4.2008 23:17

ViestiKirjoittanut poppana » 25.5.2008 12:21

Haittaako jos noita keulan alapultteja ei kiristä ja lähtee ajeleen? Ku kyl se näyttää kiinni pysyvän :) Tai voisko joku joka on aiemmin huoltanut keulaa kertoa miten ne saadaan kiristettyä?
Magneetto
Paikkakunta:
muumilaakso
Liittynyt:
14.10.2006 21:41

ViestiKirjoittanut Magneetto » 25.5.2008 12:58

poppana kirjoitti:Haittaako jos noita keulan alapultteja ei kiristä ja lähtee ajeleen? Ku kyl se näyttää kiinni pysyvän :) Tai voisko joku joka on aiemmin huoltanut keulaa kertoa miten ne saadaan kiristettyä?

Koita painaa pumput niin pohjaan kuin saat niin ne pitäs kai sitten saada kiristettyä? Siis pidät niitä pumppuja pohjassa ja samalla kiristät.. Korjatkaa toki jos olen väärässä..
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 25.5.2008 21:15

Kuinka löysät öljyt hussen pumpuissa on vakiona ja paljo sinne pistetään? Onko kokemusta Athenan stefoista?
poppana
Liittynyt:
1.4.2008 23:17

ViestiKirjoittanut poppana » 25.5.2008 23:49

Magneetto kirjoitti:
poppana kirjoitti:Haittaako jos noita keulan alapultteja ei kiristä ja lähtee ajeleen? Ku kyl se näyttää kiinni pysyvän :) Tai voisko joku joka on aiemmin huoltanut keulaa kertoa miten ne saadaan kiristettyä?

Koita painaa pumput niin pohjaan kuin saat niin ne pitäs kai sitten saada kiristettyä? Siis pidät niitä pumppuja pohjassa ja samalla kiristät.. Korjatkaa toki jos olen väärässä..

Koitin niin että mun 100kg+ painava faija meni tankin päälle istumaan :D mutta pyöri tyhjään vaan :S Koitin myös sillätavalla että otin keulan yläpultit pois että se pääsi vapaasti pohjaan tuloksetta. Pitäisi varmaan palkata joku sumopainija pitään tota ;)