Itse laitoin hondan alkuperäistä aika tarkalleen 7dl ja on siinä max rajan kohdilla.Makepate kirjoitti:eli mikä öljy ns:ään paras ja minkä verran?
kiire!
sMt kirjoitti:Itse laitoin hondan alkuperäistä aika tarkalleen 7dl ja on siinä max rajan kohdilla.Makepate kirjoitti:eli mikä öljy ns:ään paras ja minkä verran?
kiire!
viltsu-vee kirjoitti:Tarkoitti vissiin keulan öljyjä, eli eikös se ollu jotain 2,3dl/putki jos oikein muistan
poppana kirjoitti:Haittaako jos noita keulan alapultteja ei kiristä ja lähtee ajeleen? Ku kyl se näyttää kiinni pysyvän Tai voisko joku joka on aiemmin huoltanut keulaa kertoa miten ne saadaan kiristettyä?
Magneetto kirjoitti:poppana kirjoitti:Haittaako jos noita keulan alapultteja ei kiristä ja lähtee ajeleen? Ku kyl se näyttää kiinni pysyvän Tai voisko joku joka on aiemmin huoltanut keulaa kertoa miten ne saadaan kiristettyä?
Koita painaa pumput niin pohjaan kuin saat niin ne pitäs kai sitten saada kiristettyä? Siis pidät niitä pumppuja pohjassa ja samalla kiristät.. Korjatkaa toki jos olen väärässä..