Kuristusten etsintätalkoot

BläkDeth
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.2.2004 2:49

ViestiKirjoittanut BläkDeth » 14.12.2004 17:03

Kertokaas Honda XR kuristuksia...
Siitä yli mistä aita on matalin... Haisaid spesialist!
jykke
Paikkakunta:
lohja
Liittynyt:
19.4.2004 21:48

ViestiKirjoittanut jykke » 26.12.2004 18:49

Saha1 kirjoitti:Kertokaas Honda XR kuristuksia...

virallisia kuristuksia ei tietääkseni ole, kun se on rakennettu noille nykyisille tehoille. tietenkin putken ja ilmanputsarin avartamisella voi saa noin 1hepan lisää.....
Niskalaukaus
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
9.5.2004 22:06
Yamaha RD 125 LC -85

ViestiKirjoittanut Niskalaukaus » 7.1.2005 19:25

Yamaha RD 125 LC -85 Eli EI YPVS
Erik. ehdot:
Moottorin teho alennettu 9,48kw:iin muutossarjalla.
Ilmanpuhdistimeen asennettu kuristuslevy, jonka reiän ulkohalkaisija on 39mm. Pakopukteen asennettu kuristusholkki jonka reiän halkaisija on 19mm.
Kaasuttimen pääsuutin vaihdettu kokoon 150

Elikkäs tossa on mun rek. otteen kuristukset.
Ja voiskohan joku kertoa ton vuosimallin täystehon suuttimen koon?
Ja enduro-pappa varmaankin lisää tän siihen infoon, eikö vain :)
Lets take a long ride far far away, and maybe long long walk back..
Enduro-Pappa
Liittynyt:
26.1.2002 3:00
Re: Yamaha RD 125 LC -85

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 8.1.2005 15:01

Niskalaukaus kirjoitti:Yamaha RD 125 LC -85 Eli EI YPVS
Erik. ehdot:
Moottorin teho alennettu 9,48kw:iin muutossarjalla.
Ilmanpuhdistimeen asennettu kuristuslevy, jonka reiän ulkohalkaisija on 39mm. Pakopukteen asennettu kuristusholkki jonka reiän halkaisija on 19mm.
Kaasuttimen pääsuutin vaihdettu kokoon 150

Elikkäs tossa on mun rek. otteen kuristukset.
Ja voiskohan joku kertoa ton vuosimallin täystehon suuttimen koon?
Ja enduro-pappa varmaankin lisää tän siihen infoon, eikö vain :)



kIITOS! JA MULLA OLI TÄMMÖISET TIEDOT MAPISSA:

Yamaha RD 125LC 1985-87
Kaasutin Mikuni VM 26 SS Pääsuutin 190 Mikuni TM 32 SS Pääsuutin 210

Ja nämä tietty täystehosten tiedot.
Niskalaukaus
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
9.5.2004 22:06

ViestiKirjoittanut Niskalaukaus » 8.1.2005 18:11

Juuei mitään.. Olkaa hyvät vaan, joku tua jossain kyselikin että millä RD A1 tehoiseks niin siinä vastaus.
Ja kiitos Enduropaapalle noista suuttimien tiedoista.. Pistää vaan ihmetyttään että mistä ihmeestä sä noi kaikki teidät? :D
Lets take a long ride far far away, and maybe long long walk back..
Enduro-Pappa
Liittynyt:
26.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 9.1.2005 8:13

Joo, joku joskus luuli, että koulussa opetetaan se, mitä jotkut viisaat on joskus oppineet.
Mulle sattui sellaiset opettajat, että ne opetti, ettei kaikkea tarvitse tietää. Mutta sitten ne sen sijaan opetti, että pitää oppia etsimään tietoa, eli tietää missä se tieto on.
Nämä tiedot pääsuuttimista on esim: Autodata, Moottoripyörien säätöarvot kirjassa. Josta ne olen kopioinut.

Idea tästä topikista lähti siitä oivalluksesta, että tieto Suomessa käytetyistä piikkien kuristustavoista on ainoastaan piikkien omistajilla,- ei muualla, joten kerätään ne sitten yhdessä tänne.
Tämähän on tietääkseni ainoa MP-foorumi jossa ko. asiaa on edes yritetty toteuttaa. Eli olette tekemässä MP_historiaa, arvoisat kanssapiikittäjät- --
30-vuoden kuluttua kysytään MP-tietokilpailussa: Missä toteutui ensimmäisenä Suomessa erilaisten kuristustapojen luettelointi?" heh.heh
( omakehu vähän haissee...)
solikkamies
Pyörä:
Kawasaki zzr 1100
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
24.4.2004 16:34

ViestiKirjoittanut solikkamies » 10.1.2005 22:40

Jos joku on löytänyt tosta kymco zingistä mitään kuristuksia, niin vois laittaa tähän kanssa :) .
ZenitH
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
23.1.2005 2:12

ViestiKirjoittanut ZenitH » 25.1.2005 0:45

KTM EXC 125

Kuristukset: Holkki sekä katalysaattori pakoputkessa, näkyvät heti alussa. Ilmanputsarin päällä muovikoppa, jossa pieni aukko. Suuttimiksi kannatta vaihtaa kuristuksien pois ottamisen jälkeen:
Tyhjäkäynti 48, Pääsuutin 190, NOZ E neula. (Suuttimien tiedot RacingBikeltä)
Slarto
Liittynyt:
4.8.2004 22:38

ViestiKirjoittanut Slarto » 22.2.2005 10:34

Honda CRM. Pitää vaihtaa täystehoputki ja ilmeisesti änärissä oleva katalysaattori myös kuristaa. Suutin pitää vaihtaa isompaan.
KTH
Paikkakunta:
iisalmi
Liittynyt:
3.2.2005 20:58

ViestiKirjoittanut KTH » 28.2.2005 20:03

Mulla olis rieju smx 125 -03 4tahti. tietääkö joku miten sitä saa viritettyä
hJ
Paikkakunta:
Eno
Liittynyt:
1.1.2004 14:03

ViestiKirjoittanut hJ » 28.2.2005 20:58

KTH kirjoitti:Mulla olis rieju smx 125 -03 4tahti. tietääkö joku miten sitä saa viritettyä


kyllä keinot aina löytyy. pitää vaan osata löytää oikea paikka kysellä:

http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... &start=360
Sam89
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
22.12.2004 22:38

ViestiKirjoittanut Sam89 » 9.3.2005 19:41

Nii, pitäis saada tietoo et mites tollast Aprilia Tuonoo kannattais virittää???
Kesäöitä odottelen...
hydro
Paikkakunta:
valkeala
Liittynyt:
6.9.2004 17:37

ViestiKirjoittanut hydro » 15.3.2005 23:06

Sam89 kirjoitti:Nii, pitäis saada tietoo et mites tollast Aprilia Tuonoo kannattais virittää???


Eiköhän ole sama kone kuin räsässä, tehoputkea, 34mm kaasari, rave.
mikaN
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
29.8.2004 16:18

ViestiKirjoittanut mikaN » 16.3.2005 19:07

Olen ostamassa kuristamatonta putkea Dt:seen koska en halua pillkkoa alkuperäistä,pyörän vuosimalli on 2003.
Olen saanut tietoa että pääsuutin pitäisi vaihtaa kokoon 240,mutta myös sellaisen tiedon että justiin 2003 vuosimallissa on vakiona 240 suutin,pitääkö sitä silti suurentaa?
:twisted: jee jee jorma
mitox
Paikkakunta:
Perse
Liittynyt:
10.6.2004 16:11

ViestiKirjoittanut mitox » 17.3.2005 10:30

voisko joku kertoo jos tietää ni mistä löytyis kaikkien piikkien täystehotiedot?? (pääasiassa kyykyt)
moon mulkku