Cagiva Mito viritys/tekniikka

Montttu
Liittynyt:
22.10.2005 22:40

ViestiKirjoittanut Montttu » 7.6.2007 22:52

noen kirjoitti:tulppa ei vaikuta koneen lämpiämiseen

9 on aika kylmä jos ei paikallaan kierrättäessä rupea "pätkimään" ei kannata vaihtaa kylmempää...

tai jos tulpan kärki ei ole "sulanut" hekumisen johdosta


Hmm en tiedä tuosta paikallaan kierrättämisestä mutta mito ei ota ajaessa yhtään enempää kierroksia kuin sen 11000. Siihen alkaa tökkimään eikä ota enempää kun kiihdyttää.

Voiko johtua tulpasta vai onko ihan normaalia että kiertää noin suht vähän?
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 7.6.2007 23:06

Monttuman kirjoitti:
noen kirjoitti:tulppa ei vaikuta koneen lämpiämiseen

9 on aika kylmä jos ei paikallaan kierrättäessä rupea "pätkimään" ei kannata vaihtaa kylmempää...

tai jos tulpan kärki ei ole "sulanut" hekumisen johdosta


Hmm en tiedä tuosta paikallaan kierrättämisestä mutta mito ei ota ajaessa yhtään enempää kierroksia kuin sen 11000. Siihen alkaa tökkimään eikä ota enempää kun kiihdyttää.

Voiko johtua tulpasta vai onko ihan normaalia että kiertää noin suht vähän?
No mitäs tuo nyt haittaa :D ei siellä paljoa tehoja jää kyllä käyttämättä ;).
Montttu
Liittynyt:
22.10.2005 22:40

ViestiKirjoittanut Montttu » 7.6.2007 23:19

juu-joa kirjoitti:
Monttuman kirjoitti:
noen kirjoitti:tulppa ei vaikuta koneen lämpiämiseen

9 on aika kylmä jos ei paikallaan kierrättäessä rupea "pätkimään" ei kannata vaihtaa kylmempää...

tai jos tulpan kärki ei ole "sulanut" hekumisen johdosta


Hmm en tiedä tuosta paikallaan kierrättämisestä mutta mito ei ota ajaessa yhtään enempää kierroksia kuin sen 11000. Siihen alkaa tökkimään eikä ota enempää kun kiihdyttää.

Voiko johtua tulpasta vai onko ihan normaalia että kiertää noin suht vähän?
No mitäs tuo nyt haittaa :D ei siellä paljoa tehoja jää kyllä käyttämättä ;).


No eipä kyllä juurikaan, sen yhden dynon perusteellahan alkaa olla tehot jo aika finaalissa noissa kierrolukemissa. Sinänsä vaan tullu mieleen että noinko vähä tuo nyt kiertää vaikka täysitehoinen on. Mites muilla? Vois huomenissa katella jos jostain löytäs tuollasen paremman tulpan niin kokeilla kiertääkö yhtään erilailla..
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17

ViestiKirjoittanut noen » 8.6.2007 0:08

Peltsii| kirjoitti:
noen kirjoitti:tulppa ei vaikuta koneen lämpiämiseen




Hahaaa vitun neekeri :D ei vaikuta ei joo, kyllä se 900 asteessa hehkuva tulppa nostaa vedenkin lämmöt vähän korkeemmalle kun 450 asteinen


se 900 asteinen tulppa ei varmaan enää oikeen pelais ??
mutta haittaako se menoa ??
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17
Re: 07 miton kurit

ViestiKirjoittanut noen » 8.6.2007 0:10

Poona kirjoitti:
noen kirjoitti:ilmanputsari ja pakoaukon säädin kannattaa kattoo...

Pitää tulla vetämään mutua vaikkei tiedä mistään mitään?

Kurit putkessa, putsarissa on TT imutötsät noissa uudemmissa, kaasarissa tyhjäkäyntisuutin 65 (TT) ja pääsuutin 100(?) sen tilalle 125 suutin.

B(R)9EG on ihan oikea tulppa.


oohan mutu hiljaa kysymys oli putken lisäks ja sanoin et putsari ja pakoaukon säädin kannattaa tarkistaa...
mutta haittaako se menoa ??
Poona
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
21.1.2006 0:49

ViestiKirjoittanut Poona » 8.6.2007 0:25

Monttuman kirjoitti:No eipä kyllä juurikaan, sen yhden dynon perusteellahan alkaa olla tehot jo aika finaalissa noissa kierrolukemissa.

Mcbeastin dynoveto? Jos huipputeho on std. Jollylla ja 35 Mikunilla ~10200, niin mitä ne on vakio-osilla?

noen kirjoitti:oohan mutu hiljaa kysymys oli putken lisäks ja sanoin et putsari ja pakoaukon säädin kannattaa tarkistaa..

Kampikammion kattovalo, ja putken paukkulaakerit kannattaa tsekata siinä samalla.
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17

ViestiKirjoittanut noen » 8.6.2007 0:44

männänpalautusjousi ??
mutta haittaako se menoa ??
snägäri
Liittynyt:
21.8.2006 22:11

ViestiKirjoittanut snägäri » 8.6.2007 9:41

kertokaas sivuja mistä saa jollymoton teharin mitoon?
S^X
Liittynyt:
9.10.2006 12:41

ViestiKirjoittanut S^X » 8.6.2007 17:49

snägäri kirjoitti:kertokaas sivuja mistä saa jollymoton teharin mitoon?


www.geiwiz.de
www.50cc.nl
Ei enää 2-T...
///M
Vaitteria vaitteria...
turhake
Pyörä:
DRZ -07 ja pappis -82
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
31.10.2005 1:02

ViestiKirjoittanut turhake » 8.6.2007 18:07

JussiR kirjoitti:Jos on 2 änkkää niin lähteekö siitä tehoja pois?
http://www.jrantala.com/mitotuplaputki.PNG
ai perkele et on siisti mito! sry OT

lisää kuvia :P
Turhake.kuvat.fi
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 9.6.2007 23:20

turhake kirjoitti:
JussiR kirjoitti:Jos on 2 änkkää niin lähteekö siitä tehoja pois?
http://www.jrantala.com/mitotuplaputki.PNG
ai perkele et on siisti mito! sry OT

lisää kuvia :P

Lisää OT:ta.
Täällä on kuvia:
http://www.bikepics.com/members/jimiboni/06mito125/
Loud Pipes Save Lives.
ricky
Paikkakunta:
Villähde
Liittynyt:
13.12.2005 15:51

ViestiKirjoittanut ricky » 10.6.2007 11:20

JussiR kirjoitti:
turhake kirjoitti:
JussiR kirjoitti:Jos on 2 änkkää niin lähteekö siitä tehoja pois?
http://www.jrantala.com/mitotuplaputki.PNG
ai perkele et on siisti mito! sry OT

lisää kuvia :P

Lisää OT:ta.
Täällä on kuvia:
http://www.bikepics.com/members/jimiboni/06mito125/
Jos ei ois noita Cagiva tarroja niin vois luulla tuota siksi Ducatin isommaksi pyöräksi :D
http://riqqa.deviantart.com/
snägäri
Liittynyt:
21.8.2006 22:11

ViestiKirjoittanut snägäri » 10.6.2007 18:31

onko kellään kokemusta tosta 50cc.nl sivusta?
noen
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
27.12.2004 21:17

ViestiKirjoittanut noen » 10.6.2007 19:07

snägäri kirjoitti:onko kellään kokemusta tosta 50cc.nl sivusta?


käy kysyy mopopuoleltaki siellä ainakin pitäs olla
mutta haittaako se menoa ??
Rieppola
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
11.2.2005 20:52

ViestiKirjoittanut Rieppola » 10.6.2007 19:15

snägäri kirjoitti:onko kellään kokemusta tosta 50cc.nl sivusta?


Pysy erossa.