Pemppis kirjoitti:Kertokaapas, et käykö 6-vaihteisen miton kytkinlevyt suoraan 7-vaihteiseen? Hallis seisoo nyt kaks italianihmettä. Se virallinen, käytössä oleva mito vm -04 ja vieressään majailee vm. -91 mito, jonka moottorista löytyy seitsemäs vaihde, 66650e pytty, 200H kansi sekä 34 lortto. Tarkotuksena on laittaa tuo kone siihen -04 mitoon kiinni, niin johan alkaa pienen tuppukylän muut pyörät jäämään . Pienen koeajon aikana huomasin vaa et siitä 7-vaihteisesra mitosta luistaa kytkin niin perkeleesti. Öljyt minä siitä tiputin ja ne oli varmaan 100 vuotta vanhat, mut ajattelin samalla vaihtaa kytkin levyt, JOS ne 6-vaihteisen miton levyt menee. <- sori, mikä tarina tuommosesta pienestä asiasta
Pemppis kirjoitti:Nyt olis mulla myynnissä semmosta viripalikkaa mitoon, että oksat pois!! Olis kokonainen 7- vaihteinen miton moottori, jossa on 66650E pytty, 200H- kansi, 2-renkainen tasapää mäntä ja Dellorto VSHB 34 kaasari vaijereineen päivineen. Tarkotuksena oli laittaa tuo kone tuoho minun -04 miton runkoon, mut tosta seven speed koneesta hajos magneetto ja pitäis joku pyörä saada ajoon, ni siks on myytävänä. Elikkä olis myynnissä just huollosta valmistunu kovan luokan moottori, jolla on ajettu huollon jälkeen 20.1 km. Mitä minä ehin huippuja kokeilla, nii 14/43 väleillä kelas 0-100 km/h n. 6 sek ja huippuja vetelin 170 km/h luokkaa, mut välit loppu kesken. Tiivisteitä ja laakereita on vaiheltu siitä koneesta, mut männällä ajettu n. 3tkm. Ottakaa yhteyttä YV ja kuvia saa pyytämällä. Hinta on tarjoa, mutta järki käteen niissä tarjouksissa, koska pytty ja 7-vaihteinen laatikko on harvinainen näillä korkeuksilla!
Tunico kirjoitti:Pemppis kirjoitti:Nyt olis mulla myynnissä semmosta viripalikkaa mitoon, että oksat pois!! Olis kokonainen 7- vaihteinen miton moottori, jossa on 66650E pytty, 200H- kansi, 2-renkainen tasapää mäntä ja Dellorto VSHB 34 kaasari vaijereineen päivineen. Tarkotuksena oli laittaa tuo kone tuoho minun -04 miton runkoon, mut tosta seven speed koneesta hajos magneetto ja pitäis joku pyörä saada ajoon, ni siks on myytävänä. Elikkä olis myynnissä just huollosta valmistunu kovan luokan moottori, jolla on ajettu huollon jälkeen 20.1 km. Mitä minä ehin huippuja kokeilla, nii 14/43 väleillä kelas 0-100 km/h n. 6 sek ja huippuja vetelin 170 km/h luokkaa, mut välit loppu kesken. Tiivisteitä ja laakereita on vaiheltu siitä koneesta, mut männällä ajettu n. 3tkm. Ottakaa yhteyttä YV ja kuvia saa pyytämällä. Hinta on tarjoa, mutta järki käteen niissä tarjouksissa, koska pytty ja 7-vaihteinen laatikko on harvinainen näillä korkeuksilla!
Myytkö pelkän kannen?
Pemppis kirjoitti:Tunico kirjoitti:Pemppis kirjoitti:Nyt olis mulla myynnissä semmosta viripalikkaa mitoon, että oksat pois!! Olis kokonainen 7- vaihteinen miton moottori, jossa on 66650E pytty, 200H- kansi, 2-renkainen tasapää mäntä ja Dellorto VSHB 34 kaasari vaijereineen päivineen. Tarkotuksena oli laittaa tuo kone tuoho minun -04 miton runkoon, mut tosta seven speed koneesta hajos magneetto ja pitäis joku pyörä saada ajoon, ni siks on myytävänä. Elikkä olis myynnissä just huollosta valmistunu kovan luokan moottori, jolla on ajettu huollon jälkeen 20.1 km. Mitä minä ehin huippuja kokeilla, nii 14/43 väleillä kelas 0-100 km/h n. 6 sek ja huippuja vetelin 170 km/h luokkaa, mut välit loppu kesken. Tiivisteitä ja laakereita on vaiheltu siitä koneesta, mut männällä ajettu n. 3tkm. Ottakaa yhteyttä YV ja kuvia saa pyytämällä. Hinta on tarjoa, mutta järki käteen niissä tarjouksissa, koska pytty ja 7-vaihteinen laatikko on harvinainen näillä korkeuksilla!
Myytkö pelkän kannen?
Jos hinnasta sovitaan
Rasvasitko ketjut? Itellä ei ainakaan uusista ketjuista ole koskaan sen erikoisempia ääniä tullut.tukzkalakati kirjoitti:Vaihdoin mitoon reginan o-rengasketjut ja lähdin testiajolle niin ketjut pitää ihme vinkumista onko normaalia kun on uudet ketjut?
jonttu-13 kirjoitti:Kummin päin toi eturatas menee ku entinen omistaja on laittanut sen "paksunnuksen" pois päin koneesta, mutta katoin netistä nii jollain oli se uloke koneeseen päin.... Eli kumminkoha päi sen kuulus olla?