_Nigo_ kirjoitti:vois vaikka laittaa yamaha dt125X:stä noi infot :O sais varmaa tietoa, kun tähän mennessä kaikki heittäny jotain omia arveluitaan
samat koneethan niissä on kuin DT125 RE ssäkin, samat kuritkin.
DT 125RE
Engine type 2 stroke, monocylinder
Engine cooling Liquid cooled
Displacement 124cc
Bore x stroke 56 x 50.7mm
Compression ratio 6.7:1
Maximum power 11kW @ 8,000rpm
Maximum torque 13Nm @ 8,000rpm
Lubrication system Autolube (Separate lubrication)
Carburettor Mikuni TM28-92
Ignition system CDI
Starter system Electric starter
Transmission system 6 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 10.7 litres
Oil tank capacity 1.3 liters
DT125X
Engine type 2 stroke, monocylinder
Engine cooling Liquid cooled
Displacement 124cc
Bore x stroke 56 x 50.7mm
Compression ratio 6.7:1
Maximum power 11kW @ 8,000rpm
Maximum torque 13Nm @ 8,000rpm
Lubrication system Autolube (Separate lubrication)
Carburettor Mikuni TM28-92
Ignition system CDI
Starter system Electric starter
Transmission system 6 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 10.7 litres
Oil tank capacity 1.3 litres
"Moottorin tehon edellytykset:
Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus-sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. Helpompi vaihtoehto on ostaa tehoputki, jossa ei luonnollisesti ole mitään kureja. "
"