2T kevytmoottoripyörän koneremontti

-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42

ViestiKirjoittanut -Zone- » 22.11.2007 22:14

Powr kirjoitti:...Prox ei varmaan ole mikään hyvä?

ProX on hyvä mäntä. huomattavasti parempi, mitä jotkut halvat tarvikemännät.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
ilyx
Pyörä:
Honda CBR600 -01
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
24.7.2006 21:42

ViestiKirjoittanut ilyx » 25.11.2007 12:17

-Zone- kirjoitti:
Powr kirjoitti:...Prox ei varmaan ole mikään hyvä?

ProX on hyvä mäntä. huomattavasti parempi, mitä jotkut halvat tarvikemännät.
On se ihan hyvä mäntä jos tarkotuksena ei oo uutta maratonin ennätystä tehdä sillä. Itellä kesti vähän vajaa 10tkm.
Powr
Pyörä:
Husaberg, ja monia muita
Paikkakunta:
Kankaanpää
Liittynyt:
27.12.2005 11:50

ViestiKirjoittanut Powr » 25.11.2007 13:49

No mikähän on sitten paras mäntä?
trilog
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
9.4.2006 23:27

ViestiKirjoittanut trilog » 25.11.2007 13:58

Powr kirjoitti:No mikähän on sitten paras mäntä?
Alkuperäinen, Asso Werke.
#aprilia125@quakenet
Powr
Pyörä:
Husaberg, ja monia muita
Paikkakunta:
Kankaanpää
Liittynyt:
27.12.2005 11:50

ViestiKirjoittanut Powr » 25.11.2007 14:24

Ja sitä ei varmaan saa muualta ku NPM:ltä hintaan 145¤?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 25.11.2007 15:39

Ei oo paha hinta sellasesta joka varmasti toimii.
Powr
Pyörä:
Husaberg, ja monia muita
Paikkakunta:
Kankaanpää
Liittynyt:
27.12.2005 11:50

ViestiKirjoittanut Powr » 26.11.2007 18:01

Eikö Geiwiz myy Asso Werkee? Jos sinne on tilaus lähtemässä voisin lähtee mukaan.
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 5.12.2007 13:36

ite laitoin ensin väärät laakerit (normaalit) onneks selvis ennen ku kasasin et pitää olla c3 välyksellä.. on ne kyl hippasen kalliimpia ku normi laakerit.. mitään hyvää vinkkiä millä mitata kampuran päittäin välys? tossa rotaxin koneessa ku se pitää simmailla kohilleen :S mittasin molemmista lohkoista laakerin sisäkoolista lohkon tasopintaan 26mm ja kampura on samoilta kohdilta 50mm päittäis välykseski jää siis 2mm.. missä mitta virhe? eihän se noin paljoa voi olla? :O paksuin simmilevykin on 0,5mm mitä saa ostettua..
Powr
Pyörä:
Husaberg, ja monia muita
Paikkakunta:
Kankaanpää
Liittynyt:
27.12.2005 11:50

ViestiKirjoittanut Powr » 17.12.2007 19:21

Tuolla Straube motorsissa myydään alkuperäistä mäntää niin se on ilmeisesti Asso Werke? Ja se tiiviste ja stefa satsi ni siihen varmaan kuuluu kaikki alakerran stefat?
Moubabone
Pyörä:
?!
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
3.5.2005 20:51

ViestiKirjoittanut Moubabone » 17.12.2007 22:05

Täältä varmaa löytyy porukkaa jotka on kotariin tehny koneremppaa.
Ois hakusessa yks kotari, mutta siihen pitäis tehdä ihan tässä lähiaikoina koneremppaan, niin hinnasta kysäisisin, seuraavat osat menis ainakin vaihtoon.

Mäntä
Kiertokanki
Petarit
Laakeri setti alakertaan ja tiivistesarjaa.
Kytkinlevyt.
Varmaan jotain muutakin ois hyvä uusia ku lohkot aukasee?
Pyörällä siis ajettu 220h/13000km.
Summer 2k8
http://vimeo.com/4803429
http://www.vimeo.com/12892691 S09

KTM EXC OSAA
Netti varaosaan id: 1000398
ripetsu
Pyörä:
yamaha tzr-rr ja ktm sx 125
Paikkakunta:
vehmersalmi/kuopio
Liittynyt:
23.4.2005 21:46

ViestiKirjoittanut ripetsu » 18.12.2007 18:51

Moubabone kirjoitti:Täältä varmaa löytyy porukkaa jotka on kotariin tehny koneremppaa.
Ois hakusessa yks kotari, mutta siihen pitäis tehdä ihan tässä lähiaikoina koneremppaan, niin hinnasta kysäisisin, seuraavat osat menis ainakin vaihtoon.

Mäntä
Kiertokanki
Petarit
Laakeri setti alakertaan ja tiivistesarjaa.
Kytkinlevyt.
Varmaan jotain muutakin ois hyvä uusia ku lohkot aukasee?
Pyörällä siis ajettu 220h/13000km.

mäntä on noin 120 ¤,kiertokanki noin 150,petarit on ainaskin uudempiin ktm kalliimpia kun toinen niistä on kartiolaakeri,ehket yhteensä 80,tiiviste sarja alle 100 ¤,kytkinlevyt alle 20.nuo hinnat on hintoja suunnilleen mitä vastaavat osat yleensä maksaa.
muut laakerit koneeseen kannattaa ostaa laakerikaupasta.ehkä yht 100 tulee laakerit maksaa.tuossapa melkeinpä tärkeimmät asiat oli. kannattaa myös samalla vaihtaa kiertokangen laakerit jos rupeaa sitä vaihtamaan..
jikolo
Liittynyt:
20.10.2005 20:42

ViestiKirjoittanut jikolo » 18.12.2007 23:12

mitäs kiertokangen ja petareiden vaihtotyö tulis maksamaan jos teettäis ihan ammattilaisella?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 18.12.2007 23:24

Riippuu miten pitkälle itse purat, mutta puhutaan sadoista euroista.
Moubabone
Pyörä:
?!
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
3.5.2005 20:51

ViestiKirjoittanut Moubabone » 20.12.2007 1:01

ripetsu kirjoitti:
Moubabone kirjoitti:Täältä varmaa löytyy porukkaa jotka on kotariin tehny koneremppaa.
Ois hakusessa yks kotari, mutta siihen pitäis tehdä ihan tässä lähiaikoina koneremppaan, niin hinnasta kysäisisin, seuraavat osat menis ainakin vaihtoon.

Mäntä
Kiertokanki
Petarit
Laakeri setti alakertaan ja tiivistesarjaa.
Kytkinlevyt.
Varmaan jotain muutakin ois hyvä uusia ku lohkot aukasee?
Pyörällä siis ajettu 220h/13000km.

mäntä on noin 120 ¤,kiertokanki noin 150,petarit on ainaskin uudempiin ktm kalliimpia kun toinen niistä on kartiolaakeri,ehket yhteensä 80,tiiviste sarja alle 100 ¤,kytkinlevyt alle 20.nuo hinnat on hintoja suunnilleen mitä vastaavat osat yleensä maksaa.
muut laakerit koneeseen kannattaa ostaa laakerikaupasta.ehkä yht 100 tulee laakerit maksaa.tuossapa melkeinpä tärkeimmät asiat oli. kannattaa myös samalla vaihtaa kiertokangen laakerit jos rupeaa sitä vaihtamaan..

Hinnat vissiin tarvike hintoina, ei maahantuojan hintoja?
Kiitti vastauksesta ja huomasin sen että osa hinnoista oli suuntaa antavaa :)
Summer 2k8
http://vimeo.com/4803429
http://www.vimeo.com/12892691 S09

KTM EXC OSAA
Netti varaosaan id: 1000398
ripetsu
Pyörä:
yamaha tzr-rr ja ktm sx 125
Paikkakunta:
vehmersalmi/kuopio
Liittynyt:
23.4.2005 21:46

ViestiKirjoittanut ripetsu » 20.12.2007 17:24

Moubabone kirjoitti:
ripetsu kirjoitti:
Moubabone kirjoitti:Täältä varmaa löytyy porukkaa jotka on kotariin tehny koneremppaa.
Ois hakusessa yks kotari, mutta siihen pitäis tehdä ihan tässä lähiaikoina koneremppaan, niin hinnasta kysäisisin, seuraavat osat menis ainakin vaihtoon.

Mäntä
Kiertokanki
Petarit
Laakeri setti alakertaan ja tiivistesarjaa.
Kytkinlevyt.
Varmaan jotain muutakin ois hyvä uusia ku lohkot aukasee?
Pyörällä siis ajettu 220h/13000km.

mäntä on noin 120 ¤,kiertokanki noin 150,petarit on ainaskin uudempiin ktm kalliimpia kun toinen niistä on kartiolaakeri,ehket yhteensä 80,tiiviste sarja alle 100 ¤,kytkinlevyt alle 20.nuo hinnat on hintoja suunnilleen mitä vastaavat osat yleensä maksaa.
muut laakerit koneeseen kannattaa ostaa laakerikaupasta.ehkä yht 100 tulee laakerit maksaa.tuossapa melkeinpä tärkeimmät asiat oli. kannattaa myös samalla vaihtaa kiertokangen laakerit jos rupeaa sitä vaihtamaan..

Hinnat vissiin tarvike hintoina, ei maahantuojan hintoja?
Kiitti vastauksesta ja huomasin sen että osa hinnoista oli suuntaa antavaa :)

no kato vaikka storm motorin sivuilta hinnat tarkemmin..
Ja ktm alkuperäiset varasaot ovat melkein samanhintaisia kuin tarvikeosat,joskus jopa halvempia...