JerQQ kirjoitti:Olis sellanen propleemo että kiihyttäessä mennään helposti 7k kiekoille, sitten alkaa kauhee röpötys ja se kestää n. 8k asti. Tuo 7k-8k väli on erittäin hidas päästä yli, eikä siinä ole mitään tehoja vaan jos vaihtaa neloselle niin että vaihdon jälkeen kierrokset on 7500rpm niin kierrokset tippuu samantien alle 6500rpm. Säädöt on nyt: Neula keskiasennossa ja ilmaruuvi 1½ kierrosta auki, pääsuutin 120. Pyörä siis on vakio Aprilia Af1 eli 28mm kassu on. Tiedän kyllä et kokeilemalla saa toimimaan, mutta kaasarit on pyörissä asia, mistä en oikeen tiiä mitään. Sen tiedän että moottori saa liikaa bensaa/liian vähän ilmaa, mutta mitä alan säätää ja mihin suuntaan?
Juu kallistun kans et kyseinen homma on ominaisuus 28 phbh kaasarissa kun kaasari on säädetty suht rikkaalle.
Itellä oli sama homma tai vika mx:ssä mut 34 vhsb:llä sai säädettyä rikkaalle mut silti ei keränny bensaa niin kuin ennen hiljaa ajettaessa
Eli seokset koko ajan rikkaalla mut kaasu avatessa hetken miettii ja sit ampu