-témee- kirjoitti:Nyt tarttis apua ton hussen kanssa! Elikkäs ostin käytetyn mikuni 38 kaasarin ja uudet v-forcet. Nyt ku sain ne kasaan ja koitin käymään ni kierrokset jää johonkin 4000-5000 enkä saa millään tyhjäkäyntiä alas... suuttimia on kokeiltu kaiken kokoisia ja tällä hetkellä on tk.55 ps.450 neula toisiks rikkaimmalla eli sokka toisiks alimassa lovessa. Ja tosiaan tyhjäkäyntisuuttimia on kokeiltu 35, 45 ja toi 55 ja millään suuttimella en huomaa mitään eroa! samalla tavalla kaikilla jää kierrokset korkeelle ja välillä yhtäkkiä tukehtuu ja sammuu. Kierrätettäessä toimii hyvin paitsi käy aika rikkaalla. Tyhjäkäyntiruuvi käännetty täysin auki ja luisti on aivan pohjassa. Seos ruuvi melkein kiinni, ja jos avaa enemmän ni kierrokset vaan nousee entisestään. Tarkistin myös ettei ole imuvuotoa jos olisi joku jäänyt löysälle tai kiristämättä läppien vaihdossa jne. mutta kaikki oli kunolla kiinni joten imuvuotoa ei pitäisi olla! Mut mites on kuuluisko ton läppärungon ja lohkon väliin tulla joku irto tiiviste? Ku Wr imukaulassa on se kiinteä tiiviste? Että jos sinne tulee joku irto tiiviste ja nyt sitä ei siellä oo ni jos kuitenki hörppis sieltä ilmaa?... Mut jotenkin outoa koska kierrättäessä kuulostaa hyvin tukkoselta rikkaan seoksen takia eikä ole tietoakaaan mistään imuvuodosta...
hokkane kirjoitti:nyt joku kertoo sen mittarin asetusten vaihtamisen enskoilta smotoile!!!
Äkstreme kirjoitti:Kellää asiasta enemmä tietävällä kokemusta hussen takaiskarin säädöstä että miten tapahtuu? tarviiko jousipuristimia että saa niitä säätömuttereita kierrettyä?
bevekki kirjoitti:Liian liaiha tk seos tekee tot että ei saa tyhjäkäyntiä kohdilleen. Isompaa tk suutinta ja sitten neulansäätö
Ite laitoin tiivosteen jokaiseen väliin. Muuten imee ilmaa