Tumee- kirjoitti:hm.. laitoin tänään xenonit (h4) pyörään kiinni, niin toimii lyhyillä mutta kun laittaa pitkät päälle niin valo sammuu!
Minä luulin että se vain liikuttaa polttimoa eteenpäin kun vaihtaa pitkille, eli missäköhän nyt on vika kun se sammuu kokonaan?
Johani kirjoitti:Tumee- kirjoitti:hm.. laitoin tänään xenonit (h4) pyörään kiinni, niin toimii lyhyillä mutta kun laittaa pitkät päälle niin valo sammuu!
Minä luulin että se vain liikuttaa polttimoa eteenpäin kun vaihtaa pitkille, eli missäköhän nyt on vika kun se sammuu kokonaan?
vaihtoehtoja monta ? kytkennässä, virransaanti loppuu ?
kimmog kirjoitti:Johani kirjoitti:Tumee- kirjoitti:hm.. laitoin tänään xenonit (h4) pyörään kiinni, niin toimii lyhyillä mutta kun laittaa pitkät päälle niin valo sammuu!
vaihtoehtoja monta ? kytkennässä, virransaanti loppuu ?
vai ei kai ne niitä xenoneja oo missä on vaan lyhkäset tai pitkät, eli pitäs hommata erikseen..?
JOP-1 kirjoitti:Kun olette laittaneen xenoneita pyörään, niin jos olette vaihtaneet niin mitä olette vaihtaneet parkkilampun tilalle? Joku ledituikku kenties? Mistäköhän voisi saada?
Zuhou kirjoitti:derbiin olisi hankinnassa xenonit. meinaan noi h4:Set tuolta xenonkaupasta. tietääkö kukaan mitä minun pitää tehd että saan xenonit toimimaan hyvin . eli virrankulutus 35w valoissa. ja saako niitä ktm:n kopio maskiin, hp masteriin kiinni?ainakin akku pitää vaihtaa?