Mutta lasikuitua taitavat olla ja itellä on noi ja ei pidä laittaa rajoitinläppiä, vaan pelkät ne mukana tulevat "liuskat" pitämään läppiä paikallaan.
AapoV kirjoitti:Pyörällä ajettu noin 50 000km, mutta 5000km sitten vaihettu mäntä, renkaat, sylkkä yms hilppeet, että sen takia vähän välttelen tuota koneen avaamista..
Itse olen ajanut vain noin 500-1000km tällä, ja tehot ovat olleet koko ajan samat. Puristuksia löytyy ihan normaalisti kun koitin työntää käyntiin, pienimmillä vaihteilla takapyörä ei edes saanut pitoa (hiekalla). Kutosella ei ole koskaan jaksanut vetää loppuun mutta nyt sain vasta selville, että pyörä on Ranskaan tehty alunperin (runkonumerossa on pätkä jossa lukee JC22B, ja jossain sanottiin, että pyörät missä on B JC22 jälkeen on tehty Ranskaan). Ja tämähän tarkoittaa, että pakoaukonsäädin avautuu vain 70% maksimikierroksilla elikkä se on aikas varmasti syy ettei ole niin paljon tehoa kuin pitäisi olla.
Tänään avasin taas kerran kaasarin ja jokainen o-rengas oli paikallaan ja kunnossa. Voiko bensanpinnan korkeus vaikuttaa noin paljon? Mites tuon kohon saisi säädettyä sopivaksi? Entä voiko putki olla niin tukkeessa/karstoittunut, että ei jaksa käydä? Savuttaa aika paljon.. (seos on kyllä melko rikkaalla ja öljyä olen laittanut pari kertaa suoraan palotilaan)
Mittasin myös virtamittarilla sytytyspuolan ja magneeton/staattorin johtojen vastukset ohjeiden mukaan, ja kaikki oli kunnossa. Kipinä siis edelleen hyvä, testattu monella tulpalla. Voiko CDI:ssä olla joku bugi...?
MAnki132 kirjoitti:Moro! Käyköhän samaan nsr:rrän moottoriin, johon käy moposportin 180cc malossi niin tämä sylinterisarja: http://mpt.fi/index.php?productID=41910
(moottorin vuosimallista ei tietoa!)
löre kirjoitti:MAnki132 kirjoitti:Moro! Käyköhän samaan nsr:rrän moottoriin, johon käy moposportin 180cc malossi niin tämä sylinterisarja: http://mpt.fi/index.php?productID=41910
(moottorin vuosimallista ei tietoa!)
Käy, mutta suosittelen että jätät ostamatta. Ei pakoaukon-säädintä joten voi olla mielenkiintoinen ajettava kun ei potkua löydy kuin yläkierroksilta.
AapoV kirjoitti:Pyörällä ajettu noin 50 000km, mutta 5000km sitten vaihettu mäntä, renkaat, sylkkä yms hilppeet, että sen takia vähän välttelen tuota koneen avaamista..
Itse olen ajanut vain noin 500-1000km tällä, ja tehot ovat olleet koko ajan samat. Puristuksia löytyy ihan normaalisti kun koitin työntää käyntiin, pienimmillä vaihteilla takapyörä ei edes saanut pitoa (hiekalla). Kutosella ei ole koskaan jaksanut vetää loppuun mutta nyt sain vasta selville, että pyörä on Ranskaan tehty alunperin (runkonumerossa on pätkä jossa lukee JC22B, ja jossain sanottiin, että pyörät missä on B JC22 jälkeen on tehty Ranskaan). Ja tämähän tarkoittaa, että pakoaukonsäädin avautuu vain 70% maksimikierroksilla elikkä se on aikas varmasti syy ettei ole niin paljon tehoa kuin pitäisi olla.
Tänään avasin taas kerran kaasarin ja jokainen o-rengas oli paikallaan ja kunnossa. Voiko bensanpinnan korkeus vaikuttaa noin paljon? Mites tuon kohon saisi säädettyä sopivaksi? Entä voiko putki olla niin tukkeessa/karstoittunut, että ei jaksa käydä? Savuttaa aika paljon.. (seos on kyllä melko rikkaalla ja öljyä olen laittanut pari kertaa suoraan palotilaan)
Mittasin myös virtamittarilla sytytyspuolan ja magneeton/staattorin johtojen vastukset ohjeiden mukaan, ja kaikki oli kunnossa. Kipinä siis edelleen hyvä, testattu monella tulpalla. Voiko CDI:ssä olla joku bugi...?
MAnki132 kirjoitti:löre kirjoitti:MAnki132 kirjoitti:Moro! Käyköhän samaan nsr:rrän moottoriin, johon käy moposportin 180cc malossi niin tämä sylinterisarja: http://mpt.fi/index.php?productID=41910
(moottorin vuosimallista ei tietoa!)
Käy, mutta suosittelen että jätät ostamatta. Ei pakoaukon-säädintä joten voi olla mielenkiintoinen ajettava kun ei potkua löydy kuin yläkierroksilta.
Onko suomessa saatavana jotain muuta 125cc sylinterisarjaa?