Eli servo tuli tänään postissa ja kytkin sitten piuhat kiinni. Kelta-musta piuha oli ainut mille löytyi liitin detsin sähköistä, joten piti vetää väliaikaiset patentit, että tietää edes toimiiko se.. Vaijereita en vielä kytkenyt kun en ollut ihan varma miten ne menee, mutta eiköhän sen netistä näe.
Nyt kun on tankki, penkki sekä etu- ja takakatteet irti niin on hyvä vähän noita "liikkeessä" tehtyjä sähköjäkin tarkistella. Tai voihan se olla totta, että liikkeessä on sähköt tehty, mutta maapiuha on vedetty kyllä hienosti! Oliskohan jotain kolme tai neljä johtoa vedetty yhteen (se on ihan hyvää työtä), mutta liitos päällystetty jesarilla... Voiskohan mahdollisesti tuosta johtua märällä kelillä pätkiminen??
Ja mitäs ideaa niillä kahdella kannesta kaasariin menevillä letkuilla on?