HateCrew kirjoitti:YPVSän akseli on kahden pronssihelan päällä, joten sanoisin että kolinat johtuu joko noiden helojen väljyydestä tai sitten jos akselin puolikkaita ei ole kiristetty kunnolla.
Ja tuosta pakoaukonsäätimestä sen verran, että omien havaintojen mukaan se ei rupea aukeamaan vasta kuin jossain 8k rpm kohalla
Ok, eli ei se pakoaukonsäätimen akseli siellä pääse oikein kolisemaan, sillä koneessa kiinni uusi akseli ja uudet helat. Akselin kiristin puukapula pakoaukosta sisään työnnettynä kun sylinteri oli irti, joten se tuli kyllä aika tiukkaan - tuon voisi kyllä vielä tarkistaa.
Mmm... Pakoaukonsäädin lähtee aukeamaan 8K:n kohdalla. Tuo kyllä puhuu kanssa sen puolesta, että virtaukset ovat nyt sekaisin kierrosalueella 4500-5000. Täytyy testata vielä tuolla vakio tk-suuttimella (25, nyt kiinni 40), josko sillä olisi jotain vaikutusta. Pääsuutin saa olla tuo 280.