Kaasarit

Mäxä raider
Pyörä:
Joku pyörä kevääksi.. EX. Aprilia mx 125cc & rx50r
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.4.2006 21:19

ViestiKirjoittanut Mäxä raider » 26.8.2008 18:02

sopiikohan toi mikunin tm 35-1 suoraan mäxän tt 34mm imukaulaan vai pitääks tehä joku holkki yms?
fraans
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.4.2007 15:39

ViestiKirjoittanut fraans » 27.8.2008 21:06

Millasta eroa on 2 ja 4 tahti kaasuttimilla?
http://www.motot.net/galleria/55147
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 27.8.2008 21:12

suurimpana erona tuorevoitelunippa
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 28.8.2008 15:05

echo kirjoitti:suurimpana erona tuorevoitelunippa


Ja neulan paksuus, pääsuuttimen koko ?
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 28.8.2008 16:55

On 2t kaasuttimissakin noita erikokoisina.
sumppa
Liittynyt:
3.2.2007 18:04

ViestiKirjoittanut sumppa » 28.8.2008 17:06

Kumma kun tuntuu aina vaan olevan imuvuotoa tossa Mikuni vm 28:ssa.. Voisiko siinä olla tuorevoiteunippaa josta imuuttaa ilmaa? 2-t:llehän se on suunniteltu. Olen kyllä pariin kertaan koittanut etsiä mutta tuloksetta.
naikou_
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
22.3.2007 22:43

ViestiKirjoittanut naikou_ » 31.8.2008 19:51

https://www.mpt.fi/index.php?categoryID=1500

tossa linkissä on pääsuutin "iso" ja toinen on pääsuutin "pieni". eikö toi "pieni" ole tyhjäkäynti suutin??

tarviin varmaa tietoa!! :D
-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 31.8.2008 21:34

fraans kirjoitti:Millasta eroa on 2 ja 4 tahti kaasuttimilla?

Luisteissa eroja ja kohot usein eri painoisia. Lisäksi vielä neula ja suuttimet eri kokosia.
KAKE92
Liittynyt:
14.7.2008 19:27

ViestiKirjoittanut KAKE92 » 14.9.2008 13:16

mulla on 28 mikuni kiinni ch 125 nelari pyöräs, minkäs kokone suutin vois olla hyvä?
Mokuli
Pyörä:
DT 125R 200cc köyhän miehen kisaenska
Paikkakunta:
Teuva
Liittynyt:
22.5.2007 15:34

ViestiKirjoittanut Mokuli » 17.9.2008 11:53

DT 125 R kans olis semmosta onkelmaa, että ku tyhjäkäynniltä vääntää kaasun pohjaan, booaa ensi ja sit ottaa kierroksia. Suutin on 270 ja tyhjäkäyntisuutin 25, neula ylimmässä. Pyörä on TT vapaavirtausänkällä ja ilmanputsarin kärsä pois(jos sellaista koskaan on ollukkaa). Auttasko isompi tyhjäkäyntisuutin vai pitäskö pääsuutinta suurentaa?
sumppa
Liittynyt:
3.2.2007 18:04

ViestiKirjoittanut sumppa » 17.9.2008 12:09

KAKE92 kirjoitti:mulla on 28 mikuni kiinni ch 125 nelari pyöräs, minkäs kokone suutin vois olla hyvä?


Itellä 110 toimii parhaiten.
the zamppa
Pyörä:
Suzuki R, Tunturi City ja Yamaha TZR125
Paikkakunta:
Ristiina
Liittynyt:
22.7.2006 18:51

ViestiKirjoittanut the zamppa » 19.9.2008 13:58

Eilen kun purin kaasuttimen ni huomasin, et edellinen omistaja oli porannu kaasarin 28 milliseks, ja suutin on kokoa 180. Oisko joku 200-220 sopiva suutinkoko? Pyörässä on kiinni tehari ja sit tuo kaasari.
Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä.
-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 29.9.2008 21:11

Mokuli kirjoitti:DT 125 R kans olis semmosta onkelmaa, että ku tyhjäkäynniltä vääntää kaasun pohjaan, booaa ensi ja sit ottaa kierroksia. Suutin on 270 ja tyhjäkäyntisuutin 25, neula ylimmässä. Pyörä on TT vapaavirtausänkällä ja ilmanputsarin kärsä pois(jos sellaista koskaan on ollukkaa). Auttasko isompi tyhjäkäyntisuutin vai pitäskö pääsuutinta suurentaa?

Vaihtoehto A: ilmaruuvia kiinni
Vaihtoehto B neulaa ylös päin
Vaihtoehto C suurempi tyhjäkäyntisuutin

ite lähtisin tossa järjestyksessä ja jollei A:n j / tai B:n jälkeen saaa pyörää toimimaan kunnolla niin sitten isompi tyjäkäyntisuutin :lol:
Mokuli
Pyörä:
DT 125R 200cc köyhän miehen kisaenska
Paikkakunta:
Teuva
Liittynyt:
22.5.2007 15:34

ViestiKirjoittanut Mokuli » 2.10.2008 15:27

Joo suuri vika ei tunnu olevan ku lämpötilaki tohon vaikuttaa, joskus booaa, joskus ei. Pitää ilmaruuvin kans pelata, neulahan oli jo ylimmässä.
sukeltaja-ankka
Pyörä:
Dt125r -91 osin myynnis, Volvo740
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
24.6.2008 20:25

ViestiKirjoittanut sukeltaja-ankka » 5.10.2008 14:21

Nyt tulee pitkä vuodatus. Toivottvasti tajuutte tän tekstin. :D

Elikkäs mulla oli vapaastihengittävä putki detsis, mut sylki öljyä yli. Sanottii et vaiha villat. Vaihdoin, mutta yli sylkeminen vaa väheni, muttei loppunu. Vakioputkes ei tapahtunu sylkemist, mut huomasin pari kertaa et se oli sielt pääst kostea, ettei senkää ylisylkemine kaukana ollu. Nyt on taas se tehari kii, ku sylkemine on nii pientä ettei mua haittaa. Tehot ku on kuitenki huomattavasti paremmat sen kaa ku vakiol...

Nyt mietin et joko putkes ei oo tarpeeks vastapainetta (?) tai sitten on kaasaris jotai vikaa. No, tutkittuani hieman kaasaria huomasin, että säätöruuvia oli runkattu huomattavasti. Eli kaasaris on ollu aikasemminki jotai? Sitte avasin ilmanputsarin ja vilkasin sinne. Se oli kosteahko. Tai sellai ei märkä, muttei iha kuivakaa. Eli kaasaris on jotain?

No sitte muistin et detsin oston yhteydes oli kuitti porauksesta. Joten onko sitte mahollist et on suutin vaihettu, muttei neulaa koskettu? Vai onko neula vaa vääräs kohas? Tai on porattu, muttei kaasarii koskettu mitenkään? Vai voiks siin olla jotai muutaki vikaa muual ku kaasaris?
Ei muutaku tiukkaa ajoa ja huoletonta huoltoa!
Myydään detsin osia! http://www.motot.net/talli/osat/id5302/