Ihan ensiksi. Neula keskimmäiseen loveen (jos ei ole jo) ja tuo pääsuutin kuullostaa aika isolta jos vakioputsari on kiinni. Tosin parempihan se on jos rikkaalla käy
No siinä tapauksessa Se suuttimen kokokin on niin pyöräkohtainen asia.. Mulla powerfiltteri ja 250ps, kun suositellaan vakioputsarillakin vähintään 260ps
mikäs mahtais detsissä olla ku jokakerta ku nostaa keulan ni menee ihan vähän aikaa ja kuuluu booooooo ja sit tuntuu silt niinku bensa ois loppus eikä sais bensaa??
Kyllähän on senkin huligaani. Vitsit sikseen. Varmaan jotain häikkää neulaventtiilin tai kohon kanssa. Varmaan kun suorittaa normaalin kaasarin huollon ja tarkistuksen niin selviää.
joo no täytyy tänää tarkistaa niin ja tekee samaa myös jos kutosella kiihyttää aika loppuu asti ni kaasusta ku päästää ja antaa kunnon välikaasun ni huomaa et ei kierräkkää vaa kuuluu boo muutaman kerran ja sit taas kiertää....