Meidän koneongelmat jatkuu...
Edellisen kiinnileikkauksen jälkeen kansi tasohöylättiin, kasattiin uudella männällä ja tiivisteillä. Samalla vaihdettiin myös vesipumpun stefa. Eilen yöllä poika soitteli ja ei uskaltanut ajaa metriäkään. Kone keittänyt vedet pihalle - ilmeisesti paisarista tullut ulos. Ajelin sitten pojan perässä autolla kotiin ja pysäytettiin aina 15 kilometrin välein kun lämmöt olivat nousseet puoliväliin. Lisättiin jäähdytinnestettä (syylärista kadonnut nestettä ja tuli kuumaa höyryä kun avasi) ja taas päästiin 15 kilometriä.
Voiko liian pieni pääsuutin aiheuttaa tuollaisen lämpeämisen (tk 25 ja ps 260) ja oireet? Ihmettelen myös sitä kun huomasin, että mittarivaijerin takana (lohkossa) on ilmeisesti huohotinnippa. Tuossa ei ole letkua lainkaan? Pitäisikö olla huohotinletku, joka menee ilmanputsarinkotelon pohjaan kiinni?
Kone on käyty kahteen kertaa lävitse. Kaasari on ultraäänipesty, kansi tasohöylätty suoraksi sekä laitettu aina uudet tiivisteet kun kasattu.
Täytyy yrittää taas saada viikonlopun aikana pyörä ajokuntoon, niin poika pääsee kouluun pärryyttämään. Tuhannet kiitokset jo valmiiksi kaikille vinkkejä/ohjeita antaneille