Tuntuu sen verran spesiaaleilta jutuilta että en usko hikisen paikallisen rautakaupan hyllyltä löytyvän...
lareee kirjoitti:Sattuuko kukaan tietämään mistä näitä shimmejä vois löytää? Joku verkkokauppa ois tosi jees.
Tuntuu sen verran spesiaaleilta jutuilta että en usko hikisen paikallisen rautakaupan hyllyltä löytyvän...
JGGA kirjoitti:mikähän mahtais olla rotax 123 koneessa kun vaihteisto jää jumiin ku kiristää lohkot kiinni? toinen lohko on tosiaan uusittu eli on eripari, vaikuttaisko se siihen? mikään ratas ei ole päälekkäin ja kaikki prikat ym on paikoillaan. ku akseleihin vähä napauttelee ni löytyy jokunen vaihde..
lareee kirjoitti:JGGA kirjoitti:mikähän mahtais olla rotax 123 koneessa kun vaihteisto jää jumiin ku kiristää lohkot kiinni? toinen lohko on tosiaan uusittu eli on eripari, vaikuttaisko se siihen? mikään ratas ei ole päälekkäin ja kaikki prikat ym on paikoillaan. ku akseleihin vähä napauttelee ni löytyy jokunen vaihde..
Jos uuden lohkon myötä laatikossa liian tiukka välys, niin siitähän se johtuu.
Lue muutama edellinen viesti niin selviää vähän miten saat asian korjattua.
JGGA kirjoitti:lareee kirjoitti:JGGA kirjoitti:mikähän mahtais olla rotax 123 koneessa kun vaihteisto jää jumiin ku kiristää lohkot kiinni? toinen lohko on tosiaan uusittu eli on eripari, vaikuttaisko se siihen? mikään ratas ei ole päälekkäin ja kaikki prikat ym on paikoillaan. ku akseleihin vähä napauttelee ni löytyy jokunen vaihde..
Jos uuden lohkon myötä laatikossa liian tiukka välys, niin siitähän se johtuu.
Lue muutama edellinen viesti niin selviää vähän miten saat asian korjattua.
lueskelin vähä takaperin mut eihän sitä vaihteistoa voi mitenkään simmailla...?! ainoo mikä lohkonvaihdossa vaihtuu ni on se tiivisteen tasopinta..??