Kiitosta!
Lähinnä vaan ihmetyttää, että miten tuo ei ole kilkannut vieläkään jos runkolaakeri(t) mennyt jo yli tonni sitten, eikä ääni ole sinä aikana mihinkään muuttunut ja samalla tavalla kulkee kun minulle tullessa. Ei tietääkseni kovin pitkäikäinen pitäisi olla jos laakerit vinkuisi.
Muutenkin tuntuu aika timmiltä tuo kone ja joka kerta lähtee viimeistään toisella polkasulla käyntiin vaikka kaasari ei missään parhaissa säädöissä ole.
E: Nyt kun huvikseen kysäsin niin oli entiselläkin omistajalla joskus vinkunut, mutta se meni ohi ja itse kerkesin ajamaan muutaman sataa kilometriä kunnes rupesi taas vinkumaan. Ihme juttu..
Voikohan tuo olla jonkinlainen ominaisuus tms. vaaraton juttu?? Kuulostaa kyllä aika ihmeelliseltä, mutta entisellä omistajalla on tubessa videota missä detsi vinkuu ja kuten sanoin, mulle tullessa ei vinkunut yhtään ja kerkesin ajamaan monta sataa kilometriä ennen kuin aloitti vinkumisen.
Pitää vissiin koittaa vähän tutkailla ja seurailla, että muuttuuko ääni mihinkään, häviääkö tehot tms. Jos tolla talveen asti pääsisi ilman koneen aukomista