No onhan sillä tulpalla jo pari tonnia ajettu..
E: Porukat haki motonetistä uuden tulpan ja vaikka pyysin B9EG:tä, sieltä tuli BR9EG. Tulppa äkkiä kiinni ja pärpär tulille. Annoin detsin sitten lämmetä siinä muutaman minuutin ja kun testilenkkiä lähdin heittämään niin meinasi saman tien heittää perää linkkuun vaikka pintakaasulla kiihdytin(hiekkatie kyseessä). Sitten tuli 90 asteen mutka (sekin hiekkatietä) ja siitä kun lähdin varovasti 2. vaihteella niin rupesikin menemään lintassa
Ajoin sitten koneen kunnolla lämpimäksi ja sen jälkeen koitin kiihdyttää kunnolla ja hyvä jos ei kakkosellekin vaihtaessa keula kävässyt hieman ilmassa.
En tiedä oliko entinen tulppa alusta asti viallinen vai onko tämä BR9EG vaan paljon parempi?? Tuntuu ihan eri vehkeeltä tällä tulpalla.
Ja kyllä minä nyt uskon että ypvs toiminnassa kiihtyy paremmin kuin ypvs auki