Kuristusten etsintätalkoot

yoshimura
Paikkakunta:
Elimäki
Liittynyt:
4.10.2004 16:09

ViestiKirjoittanut yoshimura » 25.1.2006 19:58

okei eli tzr rr saa kuristettua laittamalla kymmenen numeroa pienemmän pää suuttimen, laittamalla pakoputken alkukäyrään jonkunlaisen holkin joko pienentää putkea sisältä noin yhen kolmasosan. sitte lukitset pakoaukon säätimen jos siinä sellainen on eli ypvs? ja otat pakoaukon säätimen sähkömoottorin irti. sit se on valmiina vietäväksi katsastukseen. :)
ELÄMÄ ALKAA 100 : STA
Dissa
Paikkakunta:
Jalasjärvi
Liittynyt:
8.2.2006 23:27

ViestiKirjoittanut Dissa » 9.2.2006 1:09

Voisiko joku tietävä kertoa Honda NSRän pakoputken kuristimista. Kuristin kuvissa katsottuna on reiällinen levy / laippa putken alkupäässä. Jossain mainittiin että laipan takana on putkenpätkä. Laippa on ilmeisimmin hitsattu pakoputken sisäseiniin kiini?

Itse asiaan
Jos laippa niin keskireiän koko millimetreinä.
Jos laipan takana on putki, sen pituus senttimetreinä, putken pituus ei pitäisi mielestäni vaikuttaa kilowatteihin merkittävästi?

En tahdo arvioita, vaan mitattua faktaa.
Kaasarinpäähän tulevan kuristuslaipan sai tilata paikallisesta moottoripyöräliikkeestä, joten sen tietoja en tarvitse.

Kiitos kaikille vaivannäöstä jo etukäteen!
miksu693
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
15.5.2005 14:01

ViestiKirjoittanut miksu693 » 9.2.2006 19:34

tämä voi olla aikas turhaa ja kaikki sen varmaan jo tietää mutta ajattelin laittaa silti kun tämä nyt on kurien etsintää niin derbi gpr125 on se sulake pitääkö se ottaa pois vai vaihtaa???
ja onko kenelläkään tietoa daelim roadwim:in kureista tai miten sen saa kulkemaan
juhaza..
Paikkakunta:
Padasjoki, keskusta-alue
Liittynyt:
6.11.2005 23:46
Cagiva MITO125 ev. -05

ViestiKirjoittanut juhaza.. » 12.2.2006 20:38

Niih, minulla ko. pyörä ja olen löytänyt seuraavat kuristukset;
-kuristetut imuputket
-varmasti suuttimet (en ole vielä tarkistanut)
-varmasti pakoputki (ehkä holkki sisällä, ulkopuolella ei mitään hukkaputkea)
siinähän ne sitten, muuta ei varmastikaan ole, tai ainakaan en ole löytänyt
Rieppola
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
11.2.2005 20:52

ViestiKirjoittanut Rieppola » 2.3.2006 14:47

Tohon alkuun, missä on minkä pyörien kuristukset on täällä, nii voisi laitta miltä sivulta ne löytyy.
<MadMan>
Liittynyt:
5.2.2005 19:42

ViestiKirjoittanut <MadMan> » 3.3.2006 15:29

Ribla, eikö tullut mieleen alempana ollut topic, vai ymmärsinkö väärin?
"Kevytmoottoripyörien kuristukset"
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27210
http://www.trafi.fi/takaisinkutsukampanjat
https://fi-fi.facebook.com/groups/1595868463917799/
cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35

ViestiKirjoittanut cdi- » 4.3.2006 19:47

Mitä kureja löytyy -06 mallin Riejuista?
miksu-
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
27.5.2004 18:22

ViestiKirjoittanut miksu- » 4.3.2006 19:52

-Cdi- kirjoitti:Mitä kureja löytyy -06 mallin Riejuista?


ainut kuristin on nelitahti.
LiHiS_666
Liittynyt:
14.11.2004 19:45

ViestiKirjoittanut LiHiS_666 » 9.3.2006 20:16

Miten saa husqvarnan täystehoseks? ent mist sais tehareit ku ei viittis sitä vakio putkee leikellä...
lettukeisari:
Paikkakunta:
lieto
Liittynyt:
8.8.2005 4:24

ViestiKirjoittanut lettukeisari: » 10.3.2006 16:12

kysy husse sms topicista tai selaa sitä ja etsi,siellä ne ovat jossain..
Omamies

"Joo yllättävää, että lettunaama sano ton, sä oot sairas ja outo mies."
juhaza..
Paikkakunta:
Padasjoki, keskusta-alue
Liittynyt:
6.11.2005 23:46
Cagiva MITO125 ev. -05

ViestiKirjoittanut juhaza.. » 12.3.2006 20:59

http://www.motot.net/wiki/Cagiva_Mito_kuristukset Tuossa löysin -00 vuosimallin kuristukset. Pahoin pelkään että itselläni on pyörä TT kaupasta suoraan ostettuna:D Meinaan eipä ole kuristettuja imuputkia tai hukkaputkea pakoputkessa: :P Suuttimia en vielä ole tarkistanut. Mutta siinä tietoa Miton tehontappajista:D
vi11e
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
26.7.2004 22:10

ViestiKirjoittanut vi11e » 18.3.2006 19:40

Tuossa koitin NSR-topicista jo kysellä, mutta eipä tullut vastauksia niin ajattelin täältä tulla kysäsemään.

Elikkäs onko jollain tietoa näistä saksasta tuotavista NSR:stä. Kun kaikki "normaalit saksa-kuristukset" pyörästä jo löysin, mutta kun kone ei kierrä. Rajoitin alkaa siinä 7000rpm kohdalla hakkaamaan vastaan. CDI-boxistahan nämä on jotkut kuristettu, mutta tämän ei _pitäisi_ olla sieltä. Kuulin juttua, että jossain voisi olla jonkunlainen "johtohässäkkä" mikä rajottaa. Tästä ois kiva saada jotain tietoa. Tai sitten, että pystyyköhän tuota CDI-boxia testaamaan jotenkin, kun ei satu kenelläkään kaverilla olemaan näsäriä niin ei pääse koittamaan niiden boxeja. :S
Nigamon
Liittynyt:
7.10.2005 16:10

ViestiKirjoittanut Nigamon » 22.3.2006 17:45

Mistä derbi gpr 125 sulake löytyy?
\o/
RiXaa
Paikkakunta:
Kylmäkoski
Liittynyt:
18.8.2005 21:12
Mito

ViestiKirjoittanut RiXaa » 25.3.2006 13:07

En jaksanut lueskella oliko siä jo mitosta... Mutta -97 --> Huppaputki pois, 125 pääsuutin, 65 tyhjäkäyntisuuttimet ja ilmanputsarin kansi vaihtoon... Putsarin osia saa monista liikkeista n.20¤..

-04--> Putken ihan alussa supistin ja noi yllä mainitut suuttimet.. Sitten menee mittariin 160 vaihdetuilla väleillä!
Jax_KiBez
Pyörä:
HusQ SM/WRE 125
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
23.4.2005 13:02

ViestiKirjoittanut Jax_KiBez » 25.3.2006 15:10

miksu- kirjoitti:
-Cdi- kirjoitti:Mitä kureja löytyy -06 mallin Riejuista?


ainut kuristin on nelitahti.


Mikä vitun pakko on kokoajan haukkua nelareita, teistä en tiedä, mutta itseäni ei kiinnosta ajaa moottorisahalla. (Räsällä yms.)

Tietääkseni kone on sama kuin Derbi SM 125, eli jotain kuristusta löytyy ja kulkee vakiona 105-110km/h