J4sse kirjoitti:Tänään tuli rave2 postissa mutta siinä ei ollu minkäänlaisia ohjeita sen kokoamiseen. Pitäskö siinä tulla ohjeet mukana vai miten ootte saanu koottua tuon? Voisko joku linkittää sen kokoamisohjeen tänne ku muistelisin et jossain oon sen nähny!?!
[maggot] kirjoitti:Jos jotain kiinnostaa nähdä vähän tarkemmin, että millainen se Rave 2 on toimintaperiaatteltaan jne. niin kattokaapa TÄMÄ (<--klik)
Kyselin vähän tosta RAVE kakkosesta tuolta www.kart-shop.com , mutta niitten englannin kielen taito ei oikeen riittänyt mihinkään, joten ne lähetti mulle tommoset asennusohjeet (saksaksi ) siitä.
Erska kirjoitti:J4sse, tilasitko kartshopista? kuinka kauan kesti?
Npm sanoi että pegasoissa ja vanhoissa kustomi aprilioissa on ollut vakiona rave 2
FullSonS kirjoitti: onko tuo hyvä vehje
J4sse kirjoitti: Miten muuten oote saanu sen jousirinkulan paikoilleen? Siis sen joka tulee siihen vihreen ja mustan jutskan kiristykseksi. .
[maggot] kirjoitti:FullSonS kirjoitti: onko tuo hyvä vehje
OhaC iha kiva.J4sse kirjoitti: Miten muuten oote saanu sen jousirinkulan paikoilleen? Siis sen joka tulee siihen vihreen ja mustan jutskan kiristykseksi. .
Mä en eka meinannu saada sitä ollenkaan paikoilleen, joten venyttelin sitä vähän sormilla, ni sit meni aika helposti, mutta pysyy kuitenki ihan hyvin siinä.
Mitä tarkotat, ettei muka liiku kuin pari milliä? Kyl mulla ainaki semmosen about sentin se liikkuu.