kerfot kirjoitti:Suunittelen tässä isomman kaasarin ostoa. Mikä litteäluistisessa kaasaria on parempaa verrattuna pyöreään? Toimisiko pyöreä?
ttuomas kirjoitti:joillaki kuulema tekee tuota jos PA-säädin temppuilee, mutta en ole varma asiasta.
juhotuss kirjoitti:ttuomas kirjoitti:joillaki kuulema tekee tuota jos PA-säädin temppuilee, mutta en ole varma asiasta.
Mitähän tuolle pitäs tehä ? Valuttaa muutenmyös pakoaukosta öljyä... Ja asiasta toiseen ni mites noi pa säätimen ylivuotoletkut kun oon lukenu että porukalla on toinen tukittu ja mulla ei oo kumpaakaan ?
juhotuss kirjoitti:ttuomas kirjoitti:joillaki kuulema tekee tuota jos PA-säädin temppuilee, mutta en ole varma asiasta.
Mitähän tuolle pitäs tehä ? Valuttaa muutenmyös pakoaukosta öljyä... Ja asiasta toiseen ni mites noi pa säätimen ylivuotoletkut kun oon lukenu että porukalla on toinen tukittu ja mulla ei oo kumpaakaan ?
zuizui kirjoitti:juhotuss kirjoitti:ttuomas kirjoitti:joillaki kuulema tekee tuota jos PA-säädin temppuilee, mutta en ole varma asiasta.
Onko sulla vakioputki?
Valuttaako änkän suulta vai mistä?
Paisarin ja änkän liitännästä?
Pakoaukosta ei pitäs sylkeä..
Kato onko sulla pakoputken/pakoaukon tiivistettä. Luultavasti ei. Osta vaikka MP-Rahastukselta uusi.
Mulla kans sylki öljyy nii perskeleesti siitä liitännästä ku husseni ostin, oli kiinni fmf vakioänkäs. Oli myös tuorevoitelu käytòs. Täl hetkel vakioputki ja ei tuorevoitelua, ei sylje.
Ihan normaalia husselle, parilla kaverillakin sama..