Zephir0th kirjoitti:Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?
En mä pelkääkään, en todellakaan . utelias vain olen. Mutta siis, käytännössähän ton rek. otteen mukaan toi on siis rakennettu noille tehoille, koska rek. otteeseen ei ole merkitty kuristuksia.Obbe kirjoitti:Zephir0th kirjoitti:Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?
Harvemmilla lukee mitään tehon edellytyksiä, toki niitäkin on.
ja miten papereiden mukaan voisi olla TT jos siinä seisoo 9kw? ja se on todettu monesti että ne polliisit kiinnittävät huomion kaikkeen muuhun paitsi siihen ovatko pyöräsi tehot lailliset vaiko eivät. Turha tälläisen takia pelko perssiissä ajella.
CaSMo kirjoitti:Ktm 125exc -05
on ainakin ilmansuodattimen edessä musta ilmanesto "kuppi" jonka poista ottamalla saa lisää ilmaan ja sitten pakoputkea vaihtamalla mehupilli pois ja se on menoa Kuulemma -07 mallissa ei ainakaa enään ole tätä Kyseistä mustaa kuppia joten voi että pieni suutin.
-Alpinestars- kirjoitti:Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?
nuttue kirjoitti:tarviis tietod mite pakoaukon säädöt sais kohilleen että irtois enemmät tehot. Ja sellanenkin vaivaa että kun kierrokset ottaa 7000rpm kiinni, keneltä löytyis neuvo miten saan kierrokset huippuu. Ei kai siellä mitää sähköstä rajotinta ole ?
astr0 kirjoitti:-Alpinestars- kirjoitti:Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?
onhan ne 4-tahditkin periaatteessa täystehosia, mut niistä ei irtoa yli 11kW, ni mun mielestä tää on sama juttu. sehän on ihan sama, onko pyörä täystehonen, kunhan tehoja ei irtoa yli 11kW. ja sulla jos lukee papereissa 9kW, saisit sä papereiden puolesta sitä ajaa... eri asia sit, jos mp-poliisi sulle tutkaa 140km/h, et uskooko et on toi 9kW.
ilyx kirjoitti:onko honda rebel myöskin rakennettu niin laiskaksi että irtoaa vain se 11kw?
eipä ole rebelistä tietoa ainakaan tuolla infossa vielä..
stontsaa kirjoitti:onko totta että -97 vuoden räsässä ei oo kureja ku saan tästä sellasen käsituksen...?? http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... ia&t=27210