Kaasarit

-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 1.11.2007 21:24

Jos se on sitten jotain mikunin suuttimia, kun niissä ei mene millien mukaan noi lukemat...
Mut kannattaa sit käydä hakemas uus suutin :)
JANI91
Paikkakunta:
HYVINKÄÄ/HAUSJÄRVI
Liittynyt:
8.12.2005 10:08

ViestiKirjoittanut JANI91 » 1.11.2007 21:26

en tiiä mut silmälki ku kattoo sitä reikää nii on se yli kaks millii mikä suutin kannattas olla
p.a._tuning
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
2.8.2006 18:02
Re: rs

ViestiKirjoittanut p.a._tuning » 1.11.2007 21:30

-Epeli kirjoitti:
JANI91 kirjoitti:eli onkoha nyt joku pieles ku ostin räsän ja avasin kaasarin nii siel on 268 suutin ja kaasari on vakio 28 ja kuri on pois putkest. enkä sen tarkemmin tiedä miten toimii ku on mäännän rengas paskana. mut käynnis pysyy jotenki ja lähtee ki kai iha hyvi

Siis 268 suutin, joku on kirjaimellisesti ottanut koko kaasarin kapasiteetin käyttöön :)
Siis vakioseosputki tossa kyseisessä kaasarissa on just toi t268, suutin tulee siihen seosputken päähän...

omassa vakikaasarissa myös tollanen 268 kokonen "suutin". mikä tarkoitus, en tiedä. mut oikee pääsuutinhan löytyy sieltä kohokammion pohjasta sen mutterin alta:)
-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 1.11.2007 21:49

Aivan oikein, vakiokaasarissahan oli se pikavaihto pääsuuttimessa, sitä ei ole tullut niin hirvittävästi availtua...
Unohda kaikki mitä sanoin aiemmin :)
p.a._tuning
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
2.8.2006 18:02

ViestiKirjoittanut p.a._tuning » 1.11.2007 23:43

-Epeli kirjoitti:Aivan oikein, vakiokaasarissahan oli se pikavaihto pääsuuttimessa, sitä ei ole tullut niin hirvittävästi availtua...
Unohda kaikki mitä sanoin aiemmin :)

vähän off-topic ehkä mut mikäs kaasari sulla mx sitten? ainaki 34vhbs(oisko se nyt tollanen:D) lortos on myöski semmonen "pikavaihto"... eli siis vanhempie aprilioiden tt-kaasarist puhutaa täl kertaa.
-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 2.11.2007 17:56

34 vhsb:ssä on tosiaan suuttimen pikavaihto, mutta kaasarin rakenne on täysin normaali. Kohokammion pohjassa on vaan irrotettava mutteri, josta pääsee käsiksi pääsuuttimeen.
28 phbh:ssahan suutin on kiinni siinä irrotettavassa mutterissa ja siksi kaasarin toiminta poikkeaa muista kaasareista tässä asiassa...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 15.11.2007 11:39

Kertokaapas missä pyörässä olisi vakiona 32mm kaasari? Pitäisi olla ihan normaali, ei mikään RGF (se se kai oli) mallinen vaan luistin ja kurkun pitäisi olla kohtisuorassa.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Redline
Liittynyt:
23.11.2005 17:22

ViestiKirjoittanut Redline » 15.11.2007 22:23

ostin sitten 34 flatti dellorton ku sain nii halvalla.
Mitähän mahtais vaikuttaa ku nsr on muuten normaali paitsi tt-putki.
Olisko kanavien viilauksesta apua?
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 17.11.2007 0:47

Kerro sä mulle toi kaasarijuttu niin mä kerron sulle miten saat konees ylävireiseks pilaamatta sylkkyä...
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Redline
Liittynyt:
23.11.2005 17:22

ViestiKirjoittanut Redline » 20.11.2007 0:03

Ei kyllä tuu mielee muuta 32 vakiokaasaria ku tuo rgf mutta se on juuri flatti, kunnei se käy?
ässsä
Paikkakunta:
kuusankoski
Liittynyt:
16.4.2006 23:24

ViestiKirjoittanut ässsä » 21.11.2007 21:24

joku fiksu kertoo tost miten ilmata tuoreöljyvoitelun letkut? tai yleensä tuorevoitelu systeemi
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 21.11.2007 22:41

Laitat normaalisti kasaan ja ajat tankillisen seosbensalla. Sen aikana on ilmat tullu pois tuorevoitelujärjestelmästä.
Kettu kuittaa.
ässsä
Paikkakunta:
kuusankoski
Liittynyt:
16.4.2006 23:24

ViestiKirjoittanut ässsä » 21.11.2007 23:29

ookke kiitos
DarkDog
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
13.4.2007 17:32

ViestiKirjoittanut DarkDog » 30.11.2007 17:02

Mitä eroo kaasaris on et onko ne kurkut kohti suorassa vai vinottain?
Spedr
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
4.7.2005 20:55

ViestiKirjoittanut Spedr » 9.1.2008 16:56

Saako moottorikelkan kaasarin piikissä yhtä helposti säätöihin kuin normi mp-kaasarin? Eli siis onko sisällöltäänkin kaiken kaikkiaan vastaavat?