2T viritys ja tekniikka

TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 11.3.2010 1:03

Sain näsärin nyt käyntiin noilla uusilla osilla, tosin vakio CDI:llä toistaseks. Ei tuntunut erityisen kierrosherkältä vaikka vauhtipyörääkin kevennetty. Eikös sytytyksellä ole myös osuutta kierrosherkkyyteen? Täytyy sillä Ignitechin ohjelmoitavalla boksilla kokeilla kunhan lumet sulais.

Onko jollain tietoa missä tässä pääkaupunkiseudulla tehtäis dynossa säätötöitä?
Myydään "SP-racing" näsäri: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 5/id24104/
Tommi---
Pyörä:
Exc 125 2013
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
13.2.2010 16:21

ViestiKirjoittanut Tommi--- » 18.3.2010 16:48

Sanokaas mikä on vikana kun on tommonen kotari 125sx ja se savuttaa TOSIPALJON ja hyytyyy .
Eli kun antaa kaasua niin se hyytyy ja alkaa savuttaa tosi paljon vaikka on lämmin kone jo,seos kyllä pitäs olla oikea. Elikkäs pyörä on ktm 125sx vm.00
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 18.3.2010 17:47

Jos laatikkoöljyt pääsee kampikammioon ni savuttaa. Kampuran vasen stefa siis päästäis ne. Tai jos vaaleeta savua, nii se saattaa polttaa jäähynesteitäkin, eli kannentiiviste vuotais vaikka.
Varmaa kotari topicista kysymällä sais paremmin tietoa.
jerwwe
Pyörä:
gixxer 1l
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
6.10.2007 13:33

ViestiKirjoittanut jerwwe » 18.3.2010 18:01

Meinaat varmaan oikeen puoleinen ;)
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 18.3.2010 18:20

Riippuu täysin kattooko takaa vai eestä.. :roll:
jerwwe
Pyörä:
gixxer 1l
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
6.10.2007 13:33

ViestiKirjoittanut jerwwe » 18.3.2010 18:23

Takaapäin sitä yleensä katotaan... Asia jonka opin jo ala-asteella.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 18.3.2010 19:20

Joo tarkotin oikean puoleista tietenki :) En tiiä mitä oon taas miettiny.
Juakko
Pyörä:
Rieju RRX 07 ja Yamha DT125X 05.
Liittynyt:
5.7.2007 21:51

ViestiKirjoittanut Juakko » 18.3.2010 20:19

Mikä olisi hyvä keino puhdistaa kampikammio? Sillä otin tosta pyörästä koneen irti ja sylkkä oli irti enkä typeryyksissäni laittanut siihen rättiä päälle kun nostin koneen. Niin runko pääsi tärähtämään ja siitä tippu sellasta runkoon kuivunutta kuraa kampikammioon :x imurilla jtn sain irti mutta pitäs toi kyllä jotenkin ihan kunolla huuhtoo :s (ilman lohkojen irrotusta)
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 19.3.2010 16:13

Kunnolla vaan paineilmalla puhallat sinne. Ei minkäänlaista tarvetta aukasta lohkoja. Varsinki jos on kuivaa hiekkaa, niin lentää nätisti pois. Muista olla laittamatta naamaa sinne ku puhallat ettei tuu hiekkaa silmii.. :lol: :D
HighSpeed
Pyörä:
Onhan noita...
Liittynyt:
18.12.2007 19:20

ViestiKirjoittanut HighSpeed » 19.3.2010 16:27

Bensatkaa tuski mukavat ois silmis ;)

Ainiin, pakko kertoa yksi hyvä juttu; kaveri joka ei ole mikään pro näissä jutuissa, meni kesällä pesemään kampikammionsa painepesurilla!! En tiennyt itkeäkö vai nauraa kun kuulin :lol: :lol:
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 19.3.2010 16:33

hahahaa, no käy se niinkin. Eipä toi nyt vahinkoo ainakaan tee. Kyllä se kuivuu ennenku ruostuu. :)
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 22.3.2010 8:06

HighSpeed kirjoitti:Bensatkaa tuski mukavat ois silmis ;)

Ainiin, pakko kertoa yksi hyvä juttu; kaveri joka ei ole mikään pro näissä jutuissa, meni kesällä pesemään kampikammionsa painepesurilla!! En tiennyt itkeäkö vai nauraa kun kuulin :lol: :lol:


OFFTOPIC = Säähän se pro ootkin ;) .

Asiaan. Tosiaan kampikammion pesu onnistui itsellä helposti sillein että kone irti, täyteen bensaa se kampikammio ja vähän hölskyttää ja ylösalaisin, niin että bensat valutetaan/kaadetaan pois. Tätä toimen pidettä toistin 3 kertaa. Sen jälkeen pyörittelin konetta kuivana ja kuuntelin rahiseeko, sitten laitoin vähän öljyä sinne pyörittelin ja koitin uudelleen ettei rahise. Sitten ylimmääräiset pois ja kasaan. Näin oman kakspuolikkaan puhdistin, ja kyllä se ainakin on toiminut sen jälkeen.. KAIKKI TIETENKIN OMALLA VASTUULLA!
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Elmozzor
Liittynyt:
30.5.2008 11:41

ViestiKirjoittanut Elmozzor » 28.3.2010 14:08

Pitänee täältä kysyä, ku omat taidot loppuu kesken pyörän parissa. Mikähän vois olla vikana, kun pyörä sammuu iha seinään ku kiihdyttää, lyötakapyörän samaatietä lukkoon.. Kone on ollu nyt talvel koneremontis. Tehotki on vähäsen alentunu:s Viisaammat vois neuvoo vielä, jos sit yrittäis tallis viel ropaa tota. Kaikenlaista ideoita on tullu kokeiltua mitä päähän on tullu:D Ja ei tahdo oikein kone startata enää.
pyörähän on honda nsr 125 supersport
N_iksu
Pyörä:
Suzuki GSX
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
29.6.2006 15:12

ViestiKirjoittanut N_iksu » 28.3.2010 16:47

Elmozzor kirjoitti:Pitänee täältä kysyä, ku omat taidot loppuu kesken pyörän parissa. Mikähän vois olla vikana, kun pyörä sammuu iha seinään ku kiihdyttää, lyötakapyörän samaatietä lukkoon.. Kone on ollu nyt talvel koneremontis. Tehotki on vähäsen alentunu:s Viisaammat vois neuvoo vielä, jos sit yrittäis tallis viel ropaa tota. Kaikenlaista ideoita on tullu kokeiltua mitä päähän on tullu:D Ja ei tahdo oikein kone startata enää.
pyörähän on honda nsr 125 supersport


Onko lämmöt miten korkeel ajos??? Kuulostaa siltä, että lämpöleikkaa.
Ota nyt aluks vaik pytty irti ja kato onko minkälaisiä jälkiä.
Teitkö remontin itte vai teetitkö jossain pajalla??? Jos teetit jossain, kannattaa mennä sinne valittamaan.
rooperi
Pyörä:
Honda NSR125/R , Cagiva Mito
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
26.10.2009 19:00

ViestiKirjoittanut rooperi » 28.3.2010 17:50

Joo kuullostaa vähäsen siltä että tulee uusi koneremontti. Lämpöleikannu luultavasti ja nyt siel on ohivuotoja ku sylkäs naarmuja ei lähe välttämättä käyntiin... ''Onko lämmöt miten korkeel ajos???'' tosta olis joo vähän apua jos tietäis :)