deetee valdo kirjoitti:Olisko jollain tietoa kun itsellä yamahan dt 125 r vm.oisko 2006 en varma mutta kun huippuja vakio väleillä tulee tasasella n.110km/h, johtokikka on tehty, gianellin kokoputkisto on kiinni ja nämä tyhjät pöntöt on otettu pois ja tukittu, pääsuutin on 270 28mm mikunin kaasarissa j, mäntä vaihdettu 5000 sitten eikä puhalla ohi. ypvs:n vaijeri poikki eli säädin auki asentoon mutta ei kai see niin paljon tehoja vie???
Täs on vähä samallaist pröbleemiä ku mulla kun sain detsin. Viriä oli siis VM gianellin putki, johtokikka ja tötsä otettu poijes. Mul on kanssa 270 ps ja on toiminut hyvin. Servo rikki (joka on siis korjattu) nii jouduin lukita yläasentoo. Huipuiks sai suoral hikisee jotai 100-110 ja hyvällä tuurilla kun pääs piikille nii kyllä se sit sinne 140 paikkeille meni.
Suosittelen lämpimästi ostamaan vaijerit ja korjaamaan pakoaukonsäädin. Kukkaro kiittää ja ajonautinto on muutenkin parempi, kun ei tarvii kokoaikaa piikillä vinguttaa. Samalla jaksaa myös kutosella vääntää piikille asti, niin luonnollisesti menee sitten kovempaa.. Että näin.
PS. Tää raju johtokikka pistää pakoaukon toimimaan jos ei oo vielä tullut selväksi