Aprilia RS125 viritys/tekniikka

Hardyy
Liittynyt:
7.8.2010 15:56
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Hardyy » 25.3.2012 11:09

selvä eli millaset säädöt toho kaasarii si tunkee kun joskus se kevät tulee ja on joku +10 lämmintä? 160pääsuutin ainakin? mihin asentoo neula? ja millaset välit on hyvät noille palikoille eli 154cc, jollymoto sp, rave 2
mrhevi
Pyörä:
Aprilia Rs 125 -07
Liittynyt:
8.4.2010 20:38
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut mrhevi » 31.3.2012 22:36

Onko -07 räsän änkässä kuristusta?
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut eQ123 » 1.4.2012 9:42

Ei ole.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Al_ksi
Pyörä:
Skyteam "ilmatiimi" monkey 125cc, BMW 320 e36 coupe "germanlook" proju & BMW 5** e34 touring
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2009 20:19
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Al_ksi » 1.4.2012 21:37

Esajuppeli kirjoitti:Polini ei ole suositellut K21 neulaa varmaan viiteen vuoteen, jos edes ikinä. K56 on nykyinen suositus.


Noniin paskapuhetta. Lueppa polinin suositukset uudelleen. PJME:lläkin sanovat että k21 neula.

Se on sitten taas asia erikseen onko suositukset perseestä vai ei. Itse sanon että ei ole. Itselläni pelaa paremmin k21 neulalla kuin esim k54(?)/k56. Vittuakaan en näistä neuloista tiedä, mutten tyhmäkään ole 8)
likesupport81
Pyörä:
Aprilia Rs -03, Aprilia Rally -97
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
24.11.2009 17:07
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut likesupport81 » 2.4.2012 12:28

Miten lähtee kyseisestä pelistä virtalukko irti? Aprilia rs 125 -03
Ande304
Pyörä:
Aprilia rx125 -10, Honda crf230f -09
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
2.4.2012 12:32
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Ande304 » 2.4.2012 18:40

Käyks nää ohjeet myös rx125? Ja onks tost ilmaottoputke puhkamisest mitää haittaa?
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut eQ123 » 3.4.2012 18:44

Samat ohjeet käy. Siitä putkenpuhkomisesta on haittaa jos pidät vakiona :lol: Mutta jos TT pistät niin sillon pitää puhkoo tai ostaa se "tt-tötterö"
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.2.2010 12:31
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Esajuppeli » 3.4.2012 19:43

Al_ksi kirjoitti:
Esajuppeli kirjoitti:Polini ei ole suositellut K21 neulaa varmaan viiteen vuoteen, jos edes ikinä. K56 on nykyinen suositus.


Noniin paskapuhetta. Lueppa polinin suositukset uudelleen. PJME:lläkin sanovat että k21 neula.

Se on sitten taas asia erikseen onko suositukset perseestä vai ei. Itse sanon että ei ole. Itselläni pelaa paremmin k21 neulalla kuin esim k54(?)/k56. Vittuakaan en näistä neuloista tiedä, mutten tyhmäkään ole 8)
Polinin mukana tulleessa ohjekirjassa suositellaan K56 neulaa. Ei sillä paskankaan väliä ole, mikä neula on, jos vain oikeasti kunnolla toimii.
Ande304
Pyörä:
Aprilia rx125 -10, Honda crf230f -09
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
2.4.2012 12:32
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Ande304 » 3.4.2012 19:48

okei kiitti :D kai se täytyy sit puhkoo ku tos o arrowi ja rave2 :D
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut eQ123 » 4.4.2012 17:24

Ja tt-osat kaasarissa?
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Ande304
Pyörä:
Aprilia rx125 -10, Honda crf230f -09
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
2.4.2012 12:32
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Ande304 » 4.4.2012 21:51

kaasari o vakio :/ tieks mitä sil kannattais teh? Leipooks jos o se vakio? ;o
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Rajis- » 4.4.2012 22:04

Käy kattomassa tietopankista rs:än 06-> tt-artikkeli, sieltä löytyy ohjeet.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Ande304
Pyörä:
Aprilia rx125 -10, Honda crf230f -09
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
2.4.2012 12:32
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Ande304 » 4.4.2012 22:47

ooaa joo ny tiedä vähä paremmi ku lui se :D thänks
mickeymouse
Pyörä:
aprilia rs125 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.4.2012 14:11
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut mickeymouse » 9.4.2012 14:40

Oon tohon mun euro3 räsään nyt vaihtamassa tota dellorton 34mm vhsb kaasaria ton 28mm tilalle. Tuosta 28mm kaasarista nyt kuitenkin jäisi kaksi anturia yli eli kaasun asennon tunnistin(ko) siinä kaasarin pääällä? ja joku lämpötila anturi ilmeisesti (löytyy saman tyyppinen kolo 34mm kaasarista, mutta kolossa ei ole kierteitä tälle)? Voiko ne jättää irralleen vai mitä pitäs tehdä? Joku viisas vois nyt auttaa :s
Juhana N
Pyörä:
Aprilia
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.4.2004 21:22
Re: Aprilia RS125 viritys ja muuta, apuja!

ViestiKirjoittanut Juhana N » 10.4.2012 18:47

Moro kaikille,

En ole pariin vuoteen juurikaan pyörinyt täällä foorumilla siirryttyäni isoihin pyöriin...nyt tuli kuitenkin pari hassua ideaa mieleen, että hommaisko RS:n vaikka rataleluksi ja kysynkin että tietääkö täällä joku että onko RS 125:ssä ja 250:ssä sama runko (saman kokoinen)? Kävi tekniikkaswappi mielessä...

Toinen kysymys: mitä viripyttyjä noihin on saatavilla ja mites kannet? Ainakin tuo 154 Polini josta olen kuullut. Ja oliko niin että 34mm kaasari on vakiona 98 ja sitä uudemmissa? Niin olin lukevinani tuolta kuristusinfosta. Vaimitenseoli... Kiitos jos jaksatte vastailla.

Edit. Mites ne RAVE:jen vuosimallit meni?
Jee jee, Jerry Cotton.