Nickle kirjoitti:Sain pytyn pitämään vedet sisällä, mutta kun lähdin ajelemaan rauhallisesti sisäänajoa niin n.20km päästä moottori alkoi huutamaan ja sammui vauhdista. Siinä hetken ihmettelin ja kokeilin lykkiä niin lähti käyntiin, ajoin 100 metriä ja sama uudestaan. Pistin sitten vielä kerran käyntiin, mutten ajanut niin heitti kierrokset niin korkealle että oikein pelästytti ja jatkoi vaikka pistin virrat pois. Eli käy siis niin kuumana että sytyttää bensaa ilman kipinää. Voisko rikkinäinen termostaatti estää konetta jäähtymästä?
Mikä vikana? Ei pysty taaskaan ymmärtämään... Ja ois pikku hiljaa kiva päästä ajeleenki
jerbona kirjoitti:Nickle kirjoitti:Sain pytyn pitämään vedet sisällä, mutta kun lähdin ajelemaan rauhallisesti sisäänajoa niin n.20km päästä moottori alkoi huutamaan ja sammui vauhdista. Siinä hetken ihmettelin ja kokeilin lykkiä niin lähti käyntiin, ajoin 100 metriä ja sama uudestaan. Pistin sitten vielä kerran käyntiin, mutten ajanut niin heitti kierrokset niin korkealle että oikein pelästytti ja jatkoi vaikka pistin virrat pois. Eli käy siis niin kuumana että sytyttää bensaa ilman kipinää. Voisko rikkinäinen termostaatti estää konetta jäähtymästä?
Mikä vikana? Ei pysty taaskaan ymmärtämään... Ja ois pikku hiljaa kiva päästä ajeleenki
Mulla oli kerran sama vika tzr:ssä. Siinä ei virrat sammunu kanskaan avaimesta vaan mun piti repästä tulpanhattu irti. Mulla oli sillon vika yhessä väärin asennetussa maadotusjohdossa..
shämyli kirjoitti:APUA... Lähdin putsaamaan kampikammioa painepuhaltimella, putsaamisenjälkeen pyöritin kampiakselia ni kuului seemonen klonks aina samassa kohtaa sitte pyöritin siihen kohtaan josta kuulu klonks ja kiertokanki ei siinä kohtaa liikkunu sulavasti ja tuota ei tehny ennen putsaamista.