Yamaha DT viritys/tekniikka

EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut EDU96E » 27.8.2012 21:07

EDU96E kirjoitti:Kaveri on kysellyt aikaisemminkin mopo-dt;seen liittyviä kysymyksiä täällä.

Onko mahdollista ajaa/päästä 140km/h gepsiin deeteellä jossa välit 14-53, giannellin putki ja pakoaukon säädin lukittu ylä-asentoon? :)

Sanokaa nyt onko mahollista :lol:
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Clutch » 27.8.2012 21:18

No oishan noilla väleillä mahdollista jos se nyt menee tasan 149 km/h.
Nuo mainitsemas välithän on kevyemmät eikä raskaammat.
EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut EDU96E » 27.8.2012 21:23

juu siis kevyemmäthän nuo hitusen on ja kyseessä kaverin pyörä. Mitäs mutua se on että jos pakoaukon laippa lukittu yläasentoon niin ei muka kule niin kovaa :eek: taitaa olla laippa/säädin jääny väärään asentoon niissä..
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Clutch » 27.8.2012 21:26

No en diiä eisen enempää pitäs kulkea laippa ylös lukittuna ku toiminnassakaan..
Ainut "hyöty" siitä ettei ole ypvs:ää on se että ottaa repäsevämmän piikin :D Mutta tosin kulutus melkein kaksinkertainen ja saa melkeen työntää yläjenkaputkella etiäpäin lähtiessä kun niin olemattomat alaväännöt.
Jammu1234432
Liittynyt:
4.6.2012 23:25
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jammu1234432 » 27.8.2012 21:29

ja _reiska_ turbokit valmistaa kyllä detsiin putkia
EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut EDU96E » 27.8.2012 21:35

Jammu1234432 kirjoitti:ja _reiska_ turbokit valmistaa kyllä detsiin putkia


JOO HEI, PUHUT NYT MOPO-DEETEESTÄ, JOSTA KESKUSTELU EI KUULU TÄLLE ALUEELLE! Kiitos, moro, olkaa hyvä ja poistukaa.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Clutch » 27.8.2012 21:37

Jammu1234432 kirjoitti:ja _reiska_ turbokit valmistaa kyllä detsiin putkia

Painu ny jo suomeks helvettiin täältä :D Joka viikko sut ohjataa mopopuolelle mut silti palaat tänne juttelemaan.Anteeksi törkeä mutta tilanteeseen sopiva kielenkäyttö.
Jammu1234432
Liittynyt:
4.6.2012 23:25
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jammu1234432 » 27.8.2012 22:04

rauhotu
stetu
Pyörä:
Myyty :(
Liittynyt:
6.2.2010 20:47
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut stetu » 27.8.2012 22:35

http://www.youtube.com/watch?v=HYS7_DxX ... re=related

Löytyyhän tuolta muitakin videoita samasta putkesta. Ainakin hirveät äänet niistä lähtee :lol:

Oon kyllä silti samaa mieltä että tuon jammun kuuluisi olla mopopuolella :lol:
EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut EDU96E » 28.8.2012 7:52

stetu kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=HYS7_DxXMPg&feature=related

Löytyyhän tuolta muitakin videoita samasta putkesta. Ainakin hirveät äänet niistä lähtee :lol:

Oon kyllä silti samaa mieltä että tuon jammun kuuluisi olla mopopuolella :lol:


Kyllä sen kuuluu. Katsopaa sen profiili ja klikkaa näytä viestit, niin näet. Tänne jo useamman kerran mopodt;stä tullu kyselemää.. :roll:
EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut EDU96E » 29.8.2012 16:55

Mikä ihme syö tulppia? :eek:

Tarkoitan, että vaihdan tulpan, uuden B9ES mallisen NGK:n. Aluksi toimii ihan hyvin, ekat 250km menee, mutta sitten rupeaa pätkimään.. 500km jälkeen pätkii jo ihan sietämättömästi, niin ettei pyörä enää kulje kuin 110km/h.. Sitten kun taas vaihtaa niin toimii. Eli pikkuhiljaa rupeaa yläkierrokset pätkimään..?
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut arsori » 29.8.2012 17:31

liian iso suutin, liian pieni suutin, kiertokangen neulalaakerin väljyys. Tuossa ainakin muutama mitkä voisivat olla vikana.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut EDU96E » 29.8.2012 17:58

Ai että ensin toimii parisataa ja sitten yhtäkkiä rupeaa pätkimään? Kyse ei ole nyt mistään mekaanisesta, vaan nimenomaan elektroonisesta. Pätkiminen on kuin rajotinta vasten hakkais ja tulpan vaihto korjaa taas ongelman - vähäksi aikaa..
stetu
Pyörä:
Myyty :(
Liittynyt:
6.2.2010 20:47
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut stetu » 29.8.2012 18:11

ES tulpat on mopotulppia, kannattaa todellakin sijoittaa noin 10e EG tulppaan ja johan toimii.
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jkoljo » 29.8.2012 18:20

Jammu1234432:n postaukset huomioitu.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2