2T viritys ja tekniikka

shämyli
Paikkakunta:
Pyhtää
Liittynyt:
10.10.2009 23:32

ViestiKirjoittanut shämyli » 17.4.2010 16:55

kimmog kirjoitti:
shämyli kirjoitti:APUA... Lähdin putsaamaan kampikammioa painepuhaltimella, putsaamisenjälkeen pyöritin kampiakselia ni kuului seemonen klonks aina samassa kohtaa sitte pyöritin siihen kohtaan josta kuulu klonks ja kiertokanki ei siinä kohtaa liikkunu sulavasti ja tuota ei tehny ennen putsaamista.

tainnu joku pala mennä runkolaakerin väliin, saattaa olla että runkolaakeri on entinen ja joudut avaan alakerran


Siis se keppi johon mäntä menee kiinni ei liiku siinä kohtaa edestakaisin sulavasti.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 17.4.2010 17:12

KIERTOKANKI. Puhalla lisää ilmaa jaa liikuttele, että se pala lähtee sieltä pois. Jossei niin se on pahempi juttu.
shämyli
Paikkakunta:
Pyhtää
Liittynyt:
10.10.2009 23:32

ViestiKirjoittanut shämyli » 17.4.2010 17:26

HUH puhaltelin ja nyt liikkuu taas normaalisti ehin jo pelästyä aika pahasti :)
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 17.4.2010 18:20

Mut jos sulla on jotai paskaa siellä kampikammiossa, niin et sä ny sitä konetta voi koota, ellet ole sitä ssanu sieltä pois. Kumminkin se menee sitten josai vaiheessa jonnekin väliin taas.
shämyli
Paikkakunta:
Pyhtää
Liittynyt:
10.10.2009 23:32

ViestiKirjoittanut shämyli » 17.4.2010 19:03

CylinderHead kirjoitti:Mut jos sulla on jotai paskaa siellä kampikammiossa, niin et sä ny sitä konetta voi koota, ellet ole sitä ssanu sieltä pois. Kumminkin se menee sitten josai vaiheessa jonnekin väliin taas.


Nyt oon magneettia sinne tunkenu, imurilla yrittän ottaa ja nyt tolla paineilmalla en tiiä onko kaikki tullu mut nyt ku puhallan tolla sinne ni ei siel ainakaa mitää näy liikkuvan, enkä enää mitää keksi.
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53

ViestiKirjoittanut Stilly » 17.4.2010 21:27

Mikä kevari ois paras hinta sais olla enintää sen 4000e, sais kiihtyä iha suht hyvin ja hieno pitäs olla.
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53

ViestiKirjoittanut tunman » 17.4.2010 23:20

cagiva mito käytettynä? se ainakin kiihtyy ja on komee peli. :roll:
Viimeksi muokannut tunman päivämäärä 23.4.2010 20:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 17.4.2010 23:47

Kyllä paineilmalla pitäis tulla ylimääräset pois.

tunman kirjoitti:Gaciva mito


Hahahahahaha opetteles ny ees kirjottaa se Cagivas :D :lol:
Sitä paitsi tää ei oo mikään pyörän osto topicci, se on ihan erikseen.. :roll:
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53

ViestiKirjoittanut tunman » 17.4.2010 23:52

No oho! sori :lol:
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Desmosedici
Pyörä:
Cagiva Mito, Motorhispania
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.9.2008 22:21

ViestiKirjoittanut Desmosedici » 18.4.2010 1:08

Stilly kirjoitti:Mikä kevari ois paras hinta sais olla enintää sen 4000e, sais kiihtyä iha suht hyvin ja hieno pitäs olla.


Osta vaikka piikkinen smoto deetee, luottopelejä.
Kaikki on mopoja, kunnes tulee Desmosedici.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 18.4.2010 11:01

Menkää vaikka asianmukaiseen topiciin.
Dank memes melt steel beams.
^zipe^
Pyörä:
Aprilia Rs
Liittynyt:
12.3.2008 23:16
rs

ViestiKirjoittanut ^zipe^ » 18.4.2010 15:42

onko välttämätöntä vaihtaa 08 räsään, missä jollymoto tyhjäkäyntisuutin, luisti ja neula, ettei leikkaa? pääsuuttin on 150 ja tulpan lämpöarvo on 9.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 18.4.2010 16:08

Kyllä se suositeltavaa olis. _Saattaa_ kestää ehjänä ilmankin, mutta kone kuluu nopeemmin.
Kyllä se ihan kannattavaa olis, saattaa jopa tehookin tulla lisää. Mieti sitä! ;)
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42

ViestiKirjoittanut -Zone- » 18.4.2010 16:14

Baw33 kirjoitti:...mutta kone kuluu nopeemmin...

Kai sitä kulumiseksikin voi sanoa, kun mäntään reikä palaa. Tämän näköistä se jälki liian pienellä pääsuuttimella ja tehoputkella tulee olemaan: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /allfields
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
^zipe^
Pyörä:
Aprilia Rs
Liittynyt:
12.3.2008 23:16

ViestiKirjoittanut ^zipe^ » 18.4.2010 16:44

Baw33 kirjoitti:Kyllä se suositeltavaa olis. _Saattaa_ kestää ehjänä ilmankin, mutta kone kuluu nopeemmin.
Kyllä se ihan kannattavaa olis, saattaa jopa tehookin tulla lisää. Mieti sitä! ;)


No toi 150 pääsuutin on sopiva pelkällä teharilla, mutta minkä kokosta tyhjäkäyntisuutinta, neulaa ja luistia? ja paljon seosruuvia kannattaa pyöritellä?