Nyt vähän jelppiä ton pyörän säätöjen kanssa.. Ylhäällä käy OK, ja alhaalla laihalla.. Kylmänä Booaa ihan pimeesti, mut se nyt on jokseenkin normaalia. Mut lämpimänä ei oikeestaan paljoo, mut ajossa esim. huomaa, että ku vetää kytkimen pohjaan ku alkaa jarruttelee niin laskee kiekat johki 1600-2000rpm, ja parin sekunnin päästä vasta ihan joutokäynnille. Eli kevyesti jää leijjumaan. Mut sit taas vapallaa ku kierrättää niin ei jää leijjumaan ollenkaan, laskee heti joutokäynnille (n.1000rpm). Ja jos ykkösellä tyhjäkäynniltä survasee kaasun pohjaa, niin BOBOBOBOBOBOBOBOOOO ja sit alkaa vetää. Mut esim. Kolmosella alakiekoilta ku laittaa kaasun pohjaa, niiin ei booaa yhtään.
Jotenki tuntuu kauheen hankalalta toi säätämine.. 130 suutin röpöttää aika paljon, ja 125 kiertää hyvin, mut ehkä saattaa käydä vähän laihalla.. 135 suuttimella röpöttää ihan törkeesti, mut alhalla käy silti laihalla. Tyhjis suutin on vaihettu "TT" suuttimeks, eli 70. Pitäsköhän se tyhjis suuttimen alla oleva ("emulsio" vai mikä suutin??) vaihtaa myös isommaks, vai kokeilla vaan isompaa TK? Noita TK suuttimia ei saa oikeen mistään. TPM:mmällä on vissiin emulsio suuttimia.. Neulahan ei ihan alas vaikuta, eikä sen nostaminen oo oikeen auttanu. Viel ois yks pykälä varaa nostaa, kai sitä vois viel koittaa. Voisko tossa olla joku pieni imuvuoto tms? Imukaulassa ei ainakaa pitäs olla mitään häikkää, se on tarkistettu moneen kertaan. Ja virit nyt on Tyhjä vakioputki, rave, ja imutötsä veke.