Johani kirjoitti:shämyli kirjoitti:Osaako kukaan sanoa miks dt nakuttaa, ääni alkanut sen jälkeen ku laitettu athenan 125cc pytty koska vanha leikkasi kiinni toimii kunolla mutta ei oikeen uskalla kunolla ajaa ton äänen takia.
hakkaako se kanteen ? tinaltanka tulpanreijästä palotilan reunalle ja koneen pyöräytys = mäntä kansi välys.
*random* kirjoitti:Mulla on honda ns125 kanssa nakutus ongelmaa, alle 3 tonnin kierroksilla nakuttaa ja katoin koneen läpi ja mikään ei ollut rikki tai mitenkään huonona. Jos olisi jtn ideoita mistä voisi johtua. Niin ja mäntä ei osu kanteen.
Tocardo kirjoitti:miten paljon enemmän mun mito kulutaa 28 kaasarilla kun 38 kaasarilla jos 28 kaasarissa on suutin kokoo 140 ja kaasari on dellortto ja mikunin 38 kaasarissa suutin koko on 280???
Tocardo kirjoitti:miten se sitten menee? oon ymmärtäny että dellorttossa menee sadas osa milleissä mutta minkä kokonen mikunin suutin on jos se on esim 300? korjatkaa dellorton suuttimien tietookin jos oon väärässä
khor kirjoitti:Tocardo kirjoitti:miten se sitten menee? oon ymmärtäny että dellorttossa menee sadas osa milleissä mutta minkä kokonen mikunin suutin on jos se on esim 300? korjatkaa dellorton suuttimien tietookin jos oon väärässä
Dellorton suuttimet menee, niin että #100 suutin vastaa 1mm kokoa, #200 2mm jne. Mikuneissa lukemat menee virtausarvoina (http://img26.imageshack.us/img26/21/jetsize.gif).
Baw33 kirjoitti:Siis suuttimien koot ei kulje käsikädessä, mutta kyllä 38mm kaasarilla kuluttaa enemmän bensaa kuin 28mm..