Honda NSR 125 viritys/tekniikka

Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 26.2.2013 22:36

Kannattaa nyt varmaa ihan ekana tarkistaa sivujalan liittimet :) .
rainrain
Pyörä:
NSR 180cc, TZR-ruoska
Liittynyt:
15.2.2011 19:38
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut rainrain » 16.3.2013 15:44

Mites paljon pitäisi TT-nasun pääsuutinta suurin piirtein suurentaa, jos laittaa vakiokaasarin perään Pipercrossin? Kokemuksia omaavat voi avautua.
"Ei mikään raketti mutta pommi kuitenkin!"
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 18.3.2013 15:05

Abouttirallaa 140-150. Mulla toimi 145 hyvin.
Nikooooh
Pyörä:
Honda NSR -02
Liittynyt:
19.4.2012 23:28
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Nikooooh » 19.3.2013 16:35

Ei ketään tossa keväämmällä kiinnostais ostaa 180cc malossia, noin 2tkm ajettu. Hinnaks vois sopia bouttirullaa 280e ja 320e jos haluaa mukaan 36mm lorton kaasarin ja itse tehdyn imukaulan, joita en ite saanu toimimaan, saattaa olla omaa tyhmyyttä vaan? (:
Jortikka_
Liittynyt:
3.6.2011 11:44
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jortikka_ » 15.4.2013 14:38

Moro! Tämä nyt ei varsinaisesti koske Honda nsr:rää, mutta aikalailla pitäisi olla Honda crm olla sama tekniikka kuin nsr:rässä. Mutta asiaan, mikähän minun cermissä voisi olla vika, kun yks päivä ajoin menemään, niin sitten pyörä sammu, no odottelin vähän aikaa niin pyörä lähti käyntiin, mutta kun vähän aikaa kaasutteli niin pyörä sammu taas heti.. No nyt on vaihettu stefat, laakerit, öljyt, kaasari putsattu ja katottu, ei vuoda mistään, eikä saa ilmaa.. tulppa vaihdettu, mutta vieläkin tekee samaa, eli lähtee käyntiin pysyy pari minsaa käynnissä ja sitten taas heti sammuu, eli vois todeta että kun lämpiää tarpeeksi niin sammuu, ja välillä ei lähde käyntiin ollenkaan.. KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSESTA!
Jortikka_
Liittynyt:
3.6.2011 11:44
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jortikka_ » 15.4.2013 14:40

[quote="Jortikka_"]Moro! Tämä nyt ei varsinaisesti koske Honda nsr:rää, mutta aikalailla pitäisi olla Honda crm olla sama tekniikka kuin nsr:rässä. Mutta asiaan, mikähän minun cermissä voisi olla vika, kun yks päivä ajoin menemään, niin sitten pyörä sammu, no odottelin vähän aikaa niin pyörä lähti käyntiin, mutta kun vähän aikaa kaasutteli niin pyörä sammu taas heti.. No nyt on vaihettu stefat, laakerit, öljyt, kaasari putsattu ja katottu, ei vuoda mistään, eikä saa ilmaa.. tulppa vaihdettu, mutta vieläkin tekee samaa, eli lähtee käyntiin pysyy pari minsaa käynnissä ja sitten taas heti sammuu, eli vois todeta että kun lämpiää tarpeeksi niin sammuu, ja välillä ei lähde käyntiin ollenkaan.. KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSESTA! Ainiin ja on kokeiltu eri puolaa ja tyrostoria!
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 15.4.2013 16:00

Itellä tuli nyt semmonen mieleen että saako tankki korvausilmaa? :D Kuulostaako siltä että ei sais ainetta, booaako?
Jortikka_
Liittynyt:
3.6.2011 11:44
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jortikka_ » 15.4.2013 20:08

L_rppa kirjoitti:Itellä tuli nyt semmonen mieleen että saako tankki korvausilmaa? :D Kuulostaako siltä että ei sais ainetta, booaako?


Pitäs sen minun tietääkseni saada..
fzr1000
Liittynyt:
15.3.2010 22:08
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut fzr1000 » 20.4.2013 18:17

Eihän nyt vaan olis puolassa vikaa.
Nikooooh
Pyörä:
Honda NSR -02
Liittynyt:
19.4.2012 23:28
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Nikooooh » 9.5.2013 12:48

Nyt kun on nsr pois pihalta ja toinen murhekyyni pihassa niin ei kenelläkään olisi tarvetta vanhalle alakerralle josta ainakin kiertokanki hajalla, kampiakselin kunnosta ei tietoa. Saisi ainakin jotain osaa siitä irti se joka tarvitsee ja halvalla lähtisi!
jutsuss
Liittynyt:
9.5.2013 17:07
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jutsuss » 9.5.2013 22:22

pitäs saada tosta nassesta kurit pois, eli TT putkea oon ostamassa, ja oon koittanu tota imukaulan ja lohkojen välisessä laipassa olevaa kuria ottaa pois eli suurentaa sitä aukkoo, ainoo ongelma on että en löydä sitä :D tai en ees osaa ettiä oikeesta paikasta, mitä nyt on tullu pakoputkee ja ilmanputsarii irrotettuu. Eli mistä ton laipan nyt sitte löytääkään?
Ja pitäskö noiden kurittoman putken ja laipan jälkeen vaihtaa niitä suuttimia?

Ja sitte vielä et minkä verran tulee tehoja ja nopeutta lisää, ku mun kortilla on vielä reilu kuukauden se 25kW rajana.
Jontuss
Pyörä:
A2 luokan pyörä suunnitteilla.
Paikkakunta:
Teuva
Liittynyt:
25.10.2009 22:49
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jontuss » 21.5.2013 9:11

Onko kannattavaa hommata Jollymotoa vakio kaasarin kaveriksi? Huomaako eroa vakioputkeen vakio osien kanssa ? Pitäis vissii vaihtaa vakioputsarikin pipecrossii? Te joilla on tehari tässä kiinni niin onko teillä tuorevoitelu käytössä?
tonsa69
Pyörä:
CH Racing 70cc [ex], Derbi DRD Pro Sm 74cc [ex], Honda NSR 154cc
Liittynyt:
30.8.2011 17:31
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut tonsa69 » 21.5.2013 10:55

Onko kukaan teistä viilauttanut nassen pyttyä? Ja onko tuonut minkäänsortin tehonlisäystä?
JaniH96
Pyörä:
Honda NSR 125
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
19.12.2011 17:11
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut JaniH96 » 25.5.2013 0:00

Mitäköhän sitä tekis, kun näsäri tihkuu vaihteistoöljyä lohkojen välistä? Vituttaa kun kuukausi sitten ostettu pyörä ja vasta nyt huomasin vuodon.. Oisko kemiallinen metalli, tai Sikaflex toimivaa? Voiskohan jäykemmät öljyt auttaa? Kellään kokemusta 15W50 öljystä? Onko lohkojen välissä minkälainen tiiviste? Jotain nyt tarttis keksiä, et voi ajella, eikä oikein koneen purkaminen kiinnostas.. :roll:

Toinen juttu on, et miten ihmisten TT-Näsärit kulkee? Itellä huippuja kerää vain 130-140km/h, eli onkohan jossain vielä kuria? Kiertää kuitenkin kevyesti sen 11 000rpm (tosin kutosella ei jaksa kiertää loppuun asti), ottaa piikin ja pakoaukonsäädin on toiminnassa. Luottasinko siihen et tuossa on täydet tehot, vai pitäskö alkaa tehonlisäyksen toivossa kahtelemaan kaasaria, putkee ja imukaulaa? Tuntuu kuitenkin että muilla on paremmat huiput.. :|
NewSpeedRider
Liittynyt:
12.5.2013 13:17
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut NewSpeedRider » 25.5.2013 10:03

Mullakin on tommonen tt-näsäri, ja menee hyväl tuuril mittarii 130-140 kunhan jaksaa vinguttaa muna-asennossa tarpeeks kauan :D Ja silloin on kierroksii aika lailla tasan 10k. Ja itselläkin toimii kaikki pa-säätimet ja muut kunnolla, eli varmaankin niitä huippuja saa ruveta nostelemaan välityksiä vaihtamalla, mullakin on 14-36 välit, eli siitä voi varmaankin vähän ottaa suuntaa et mihin vaihtaa. Ainakin olen antanut itteni ymmärtää, että 14-38 väleillä näsäri ei jaksa kiertää mitenkään loppuun saakka, ja ei sitten jaksa kulkea nii paljoa? Mutta en tuosta tiedä onko totta :D