Ku yleensähä käytetää DT:ssä ja HVA:ssa 28mm, sit kisasemmissa, WR, GG ja KTM käytetää niitä 35-36mm kaasareit.
Skiiware kirjoitti:wrc_307 kirjoitti:mistä johtuu ettei löydä kaikkia vaihteita. kyseessä on siis yamaha dt 125 re -04. Vaihdepolkimen akseli ollaan tarkistettu ja siellä näytti kaikki olleen kondiksessa. et mikä on vialla?
öljyt?
Pixar kirjoitti:Olisiko mitään järkeä ostaa kotariin 144cc sylinteriä? Tulisiko merkittävää tehonlisäystä? Meneekä ihan bolt onisti, tarviiko putki tai jotai muuta vaihtaa samalla? Kestääkö alakerta?
Entä kotarin sylinterinkannen laskemisessa, olisiko siitä hyötyä/onko järkeä?
Kiitos jos joku jaksaisi vastata
LaneKit kirjoitti:Ilmaan näsäristä tuon öljypumpun, niin pitääkö pääsutinta suurentaa, kun käytän tankillisen seosvoitelua, sillä omien kokemusten ja kuulopuheiden mukaan laihentaa vähän seosta, kun öljykin menee pääsuuttimen kautta?
Entäs, miten tää juttu että m- renkaiden katkoskohdat pitää olla imupuolella, kun huomasin että näsärissä näkyy katkos pakoaukosta, vaikka mäntä on oikeinperin, sillä eihän se muuten toimisi