Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Sturbi kirjoitti:Nytte laitoin omaan Husseeni Xenon-valosarjan kiinni ja kysyisin vaan onko se normaalia että ilman että on moottori käynnissä ni noi ei toimi kunnolla, lähtee kyllä päälle ja vähän aikaa kirkastuu mut sitte sammuu? Koittaisin kyllä moottorin käynnissä ollessa, mutta se on tällähetkellä korjattavana..
Shape kirjoitti:Tarkista akun jännite.
Tarkistahan että johdot on kiinni. Mulla joskus irronnut liittimistä ajaessa. Onko akussa tarpeeksi jännitettä? Onko nuo miten vanhat?Husqikuski kirjoitti:Elikkä mikäs on vikana kun sm hussessa xenonit toimi hyvin ja nyt ei syty ollenkaan yhtä äkkiä. Onko vika polttimossa ja saako pelkkiä polttimoita erikseen mistään ?..
shalloa kirjoitti:http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?pageID=9&itemcode=320-35356
Miten sininen valo noilla tulee? Ostaisinko noi siniset vai normaalin väriset halogeenit?
Extract´ kirjoitti:Eikö mitään xenoneita saa laitettua vakio pitkät/lyhyet kytkimeen? Itse ymmärsin parista xenon-kytkentäkaaviosta, että niihin vakio kytkimen johtoihin voi liittää xenon pitkien/lyhyiden johdot. Olenko oikeassa?
Tässä vielä kyseisen sarjan kaavio.
Extract´ kirjoitti:Eikö mitään xenoneita saa laitettua vakio pitkät/lyhyet kytkimeen? Itse ymmärsin parista xenon-kytkentäkaaviosta, että niihin vakio kytkimen johtoihin voi liittää xenon pitkien/lyhyiden johdot. Olenko oikeassa?
Tässä vielä kyseisen sarjan kaavio.