Vanha omistaja kertoi että nasseni olisi tuotu italiasta, ja siinä ei olisi koskaan ollut mitään kuristuksia, jonka uskoin koska pyörä meni juuri 140 gepsiin ilman hirveätä vingutusta. Uskon että 145 vielä mahdollinen. Nyt rupesin purkamaan, ja ilmesi että siinä on (ainakin vähän) kuristava CDI-boksi, eli malliltaan CI639. Kuinka iso hyöty on kuristamattomasta boksista(CI626), kun pyörä tuntuu nytkin kiertävän ihan hyvin, 11,5t pintaan. Pakoputkesta en ole varma, luulisin että sielä ei mitään olisi tuon huippunopeuden takia, mutta koitin kumiletkulla ja kumiletku meni siihen ekaan mutkaan asti, jolloin reunassa tuntui jokin este, mutta kun sitä hetken runkkas niin se meni siitä. Eli siis reunoilla oli jotain ja keskellä reikä, voiko se olla kuristus? En viitsisi turhaan katkaista putkea. Ja onko muuten mahdollista että imukaula-kuristuskin olisi? Sitä en jaksanut vielä tutkia. Vielä lisäkysymyksenä kyselisin Giannellin teharista. Se tuntuu olevan halvin tehari, mutta onko oikeasti mitään hyötyä, sekä kuinka alavääntöinen kyseinen putki on, koska alaväännökästä putkea etsin. Malossin 180cc pyttysarjaakin metsästelen, mitenkä sen kanssa Giannelli toimisi? Kiitos jo etukäteen.