Miiksuu kirjoitti:Tekis mieli hieman lisätehoa näsäriin, kun tohon alkaa tottua jo. Sylinteri ja mäntä menee luultavasti vaihtoon talvella, mutta kannen lasku on myös alkanut kiinnostaa. Luin että 0,4-0,8mm voi ottaa pois. Saako tolla sitten isoa hyötyä, jos siitä vaikka joku 0,5mm ottaa?
Ja onko isommasta kaasarista (32-34mm) hyötyä ja saako tungettua vakio imukaulaan?
Mitä mieltä olette? Onko noissa mitään järkeä vai jätänkö tekemättä?
Ite laskin tossa viimevuoden puolella kantta, eikä siitä mitää suurta hyötyä ollu. Vähän tuli ehkä alapäähä lisää vääntöö, mut ei enää kierrä aivan nii hyvi ku enne ja niinhä se on, jos kantta haluaa laskee nii se pitäis melkee tehä koneistamolla, et varmasti tulisi tasane eikä kansi pääsis vuotamaan mistään. En siis suosittele. Ite kyllä oon aatellu, että vois nostaa sylinteriä, ku kantta tuli laskettua. Puristukset ois samat kun enne mut kanavien ajotukset myöhemmät, sais siis lisää kierroksia eli lisää tehoa. tää vaatis sitte kaveriks jollymoton putken tai jonkun muun oikee korkeilta kierroksilta vetävän putken. Sen jälkee olis kyllä pakko vaihtaa mäntää pirusti useemmin.
Sori tuli vähä avauduttua xD