Vois joskus kokeilla ajaa tankillisen aivan rauhallisesti ja kahtoo paljo pääsee tankillisella. Mutta suht isolla kaasun käytöllä tt näsärillä pääsen päälle 200km tankillisella. Eli joku 4-6l sataselta oisko.
Mitä vittua, ite pääsin ku vedin lämä tiskis jotaki päälle 100km ja nätil ajamisel käänsin 150 jo varatankille, iha vähä käy vaa alhaalta rikkaalla. Periaatteessa tt vaikka pytty ja kansi onki vähä virimmät.
Nassen tankki siis vähä pääälle 10l+2,8l varatankki.
Joo ite nyt ajanu joku 150km tolla päätankilla ja vielä on varatankki käyttämättä. Kokoaja oon kyllä leipää nasselle antanukki Mitänyt päälle 7l kuluttanu. Varmaa 5l pääsee ku ajelee nätisti
Stilly kirjoitti:Joo ite nyt ajanu joku 150km tolla päätankilla ja vielä on varatankki käyttämättä. Kokoaja oon kyllä leipää nasselle antanukki Mitänyt päälle 7l kuluttanu. Varmaa 5l pääsee ku ajelee nätisti
Itsehän olen parhaimmillaan päässyt 210km ilman varatankkia, eikä se ollut mitenkään erityisen rauhallista ajoa.
En tajuu kuinka saatte hussenne kuluttamaan. Itellä 7,5L sadalla on ihan maksimi vaikka kuinka kenkis Yleensä menee sen 7 L Toki Wizellä nyt on vähä muutaki palikkaa ku tt-putki
Mullaki kulutus on noin 7 l sadalla keskimäärin, ja tuntuu ettei kaasunkäyttö edes paljon vaikuta kun kerran yhden tankin mummoilin melkein kokonaan eikä silti kuluttanut erityisen vähän. Ja taas vaikka kuinka revittelee niin ei kulutus nouse kuin ehkä 8 l / 100km ellei sitten pyörää ole kallisteltu
Huui, sain hussella eilen 6.1L kulutuksen. Ajo pääosin matkaa ja vähän kaupunki rinksaa. Enempi jos syöttää sitä niin menee joku 8l. Mutta ei vittu, vakio kaasarilla alin kulutus mitä koskaan sain, oli 8.5l. Maks 15.5l. Eli Dellorto VHST 28 -> Mikuni TM 35
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Cebarilla pääsen 3l/100km ja en ees ajele hirveen rauhassa... Rajuja lähtöjä ja koneen huudatusta mutta tavisajossa kierrokset 5-6k. Elikkä toi CBR ei ime rahapussia tyhjäks!