joo no se on ollu vaa vissii niitten aika mennä palasiksi
Ablu kirjoitti:Räsässä taas ongelmaa, ei olis pitäny vissiinkää räplätä sitä.. Löysin tänään siitä alta lattialta tuommoisen metallisen, kierteettömän systeemin (http://aijaa.com/0000910162330 tankin kiinnikepultti mittakaavana). Mistä mahtaa olla tuo kyseinen osa? En ole ottanut muuta kuin sivukatteet, underin, akun ja startin irti pyörästä sinä aikana kun se mulla on ollut. Ja muuten, nyt räsä ei saa virtaa jostain syystä.. Uusi akku on kiinni, uuden laturin mukaan täysi mutta valot ovat himmeät yms. Ja sitten virta loppuu kokonaan. "Uusi", mutta paskainen (likainen, muoviosia halki, toinen hiili aivan lopussa) startti tuli Anstalta tänään. Ja virtaongelmien takia en saa edes koitettua että onko aiemmassa viestissä mainittu käynnistymisongelma startista kiinni. Kesätyötki on hyvin vähissä joten rempparahaa ei kauheesti pyörää varten ole.. Ei mikään paras päivä taas ollu =D mutta oon kiitollinen jos joku osaa auttaa.
liinA kirjoitti:Joo kantsii varmaa melkee uusii ekan männänvaihdon yhteydessä ennenku losahtaa, tulee muute kiva sotku pistän nyt uusiks kaikki rattaat ja vesipumpun. Onko 122 ja 123 samat rattaat?
liinA kirjoitti:Onkohan noi vaihtovälit ilmoitettu 11kW vai 22kW?
En nyt tarkoita kyseenalaistaa tuota koneöljyjuttua, mutta onko mitään perusteltua/tarkkaa tietoa, että miksi näin? Ihmetyttää vain
^^jaani^^ kirjoitti:ite tein JUURI saman homman. ota startti irti ja siihen jää semmonen tasanen kohta niisiihen kumivasaralla paukuttaa nii johan irtoaa, ja akseleihin kans välillä, et irtoo laakereista