2T viritys ja tekniikka

LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 11.1.2011 21:48

Hmmmm. Pyttyä kattelin ni on 2 kohtaa sellast "karheempaa" sellasii puol senttii leveit viirui. En oo huomannukkaa aikasemmi, eikä varman ollu siinä ku viimeks laitoin pytyn kii. Sen jälkee vaa käytetty 15 min konetta ja toimi hyvi. Ei varmaa vaarallist ku mäntäki näytti hyvält :eek:
Pitäs vissii vaihtaa nsr detsii :lol:
marko_2
Pyörä:
Skyteam monkey 07, Aprilia RS125 02
Paikkakunta:
Lapinjärvi
Liittynyt:
6.2.2010 16:30

ViestiKirjoittanut marko_2 » 12.1.2011 23:46

Onkohan gianellin tehari kannattavampi kun tehtaan tt putki? ja sitt veil ett onko V-Force 3 läpistä paljon hyötyä? pyörä on siis aprilia rs vm. 02
Tuoppii_
Pyörä:
Honda cr 250 -96 Yamaha Dt 125 peugeot xps-08 yz 80cc
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
4.5.2010 15:27

ViestiKirjoittanut Tuoppii_ » 15.1.2011 3:05

marko_2 kirjoitti:Onkohan gianellin tehari kannattavampi kun tehtaan tt putki? ja sitt veil ett onko V-Force 3 läpistä paljon hyötyä? pyörä on siis aprilia rs vm. 02


Mä kyl ottaisin tehtaan tt putken.

Kyl noi läpät auttaa kaasun vastaamisessa/kierrosherkyydessä.Ei jää räsä valoissa :D
marko_2
Pyörä:
Skyteam monkey 07, Aprilia RS125 02
Paikkakunta:
Lapinjärvi
Liittynyt:
6.2.2010 16:30

ViestiKirjoittanut marko_2 » 15.1.2011 12:08

xps3 kirjoitti:
marko_2 kirjoitti:Onkohan gianellin tehari kannattavampi kun tehtaan tt putki? ja sitt veil ett onko V-Force 3 läpistä paljon hyötyä? pyörä on siis aprilia rs vm. 02


Mä kyl ottaisin tehtaan tt putken.

Kyl noi läpät auttaa kaasun vastaamisessa/kierrosherkyydessä.Ei jää räsä valoissa :D


Mutt eiks gianelli tois huippuja lisää?
Pixar
Pyörä:
KTM EXC -07, Derbi DRD SM PRO -08, Tunturi DX -84
Liittynyt:
22.9.2009 20:44

ViestiKirjoittanut Pixar » 21.1.2011 17:11

Voiko yamaha dt 125 pytyllä muka viedä viivoissa ktmmää? Kaverit jotai tällasta yrittää selittää :D Mielipiteitä?
Ostakaa hyvin pidetty ja täysin konerempattu derbi : http://www..com/derbi/drd/1054425
k1mmo
Pyörä:
KTMSX525 -> 613cc & väliaikainen Aprilia SX125
Paikkakunta:
Joenzoo ja k1tee Hoods
Liittynyt:
13.8.2009 20:54

ViestiKirjoittanut k1mmo » 21.1.2011 17:25

Kaikkihan on mahdollista :lol: Riippuu kuskeista
Ride hard, live forever
Pixar
Pyörä:
KTM EXC -07, Derbi DRD SM PRO -08, Tunturi DX -84
Liittynyt:
22.9.2009 20:44

ViestiKirjoittanut Pixar » 21.1.2011 19:43

Ite oon kyllä ERITTÄIN skeptinen ton suhteen et deetee veis kotkaa missää olosuhteissa. Tietenki jos kotkaa ajaa joku nelariskootterii ajava joka ei osaa ajaa vaihteellisel ja stögää :D
Kysyin jo tos parilta detsoni mieheltä ja oli sitä mieltä ettei oo saumaa deeteellä
Ostakaa hyvin pidetty ja täysin konerempattu derbi : http://www..com/derbi/drd/1054425
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 22.1.2011 0:13

Tuskin kyllä vakiopytyllä ohi tulee ellei kotaria käskyttämässä ole oikeasti huono kuski. :)
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 22.1.2011 2:05

laazeri kirjoitti:Tuskin kyllä vakiopytyllä ohi tulee ellei kotaria käskyttämässä ole oikeasti huono kuski. :)


tai ellei oo 200cc dt:n vakiopytty tms :D
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 24.1.2011 22:29

Aika rankasti saa detexi olla laiteltu koneellisesti että vie kisaenskan viivoilla. Taitaa teho ero pyöriä kuitenkin yli 10hv perus DT ja Kotka. Vaatis jo kaikenmaailman koneistetu kannet ja sylinterin huuhtelukanavat sekä kaasaria, läppärunkoa ja mäntää ja vaikka mitä. En kyllä usko siltikään.
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 24.1.2011 22:31

xps3 kirjoitti:
marko_2 kirjoitti:Onkohan gianellin tehari kannattavampi kun tehtaan tt putki? ja sitt veil ett onko V-Force 3 läpistä paljon hyötyä? pyörä on siis aprilia rs vm. 02


Mä kyl ottaisin tehtaan tt putken.

Kyl noi läpät auttaa kaasun vastaamisessa/kierrosherkyydessä.Ei jää räsä valoissa :D


Gianelli on sama ku Arrowi ja on parempi kuin tehtaantäystuho rööri. Kiertää korkeammalle ja muutenkin parempi vaikka ei se TTTR oo myöskään huono, mutta eroa on.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 25.1.2011 18:53

^^ Toho kotka vs. dt juttuu, ni yks kotarikuski kerto et oli haastanu detsin viivoille, ku luuli helpoks nakiks ni oli jääny tulemaa :lol: Virii oli detsis 170cc athena, kassuu, teharii yms. Tuli kuulemma aika shokkina. Mut saattaa mennä huonon lähön piikkii, ku ei tost 170cc:st nii ihme tehoi lähe.
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 25.1.2011 22:40

Onhan siinä kuitenkin 45cc enemmän kokoa koneessa. Eikö jo ruvennut kotkakuskia epäilyttämään kun detsi lähti viivoille. :D Ja ei ne kisaenskat mitään maailman tehokkaimpia silti ole, vakio pytyllä silti epäilen.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 26.1.2011 16:10

Aatteli vaa kyykyttää liikoi luulevan detsimiehen :D
Vakiopytyl toi on yksinkertasest mahotonta, tappiviri dt onki sit erijuttu.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 26.1.2011 22:04

LaneKit kirjoitti:Aatteli vaa kyykyttää liikoi luulevan detsimiehen :D
Vakiopytyl toi on yksinkertasest mahotonta, tappiviri dt onki sit erijuttu.


mahollista mutta vilaa täytyy käyttää palio ja putki todnäkösesti tehä ite jonnekki 14.000rpm