Mikä olisi "paras" tehoputki tt näsäriin, ja minkä kokosta kaasaria pitäis iskeä kiinni? Kertokaas huippuja ja vääntöalueita, kiitos!:)
jusexy1 kirjoitti:mistä sais tilattua magneeton ulosvetäjän näsäriin?? en löytäny mistää
tonsa69 kirjoitti:Onko kukaan muokannu näsäriin derbi gpr:n keulaa, jos on niin asennus vinkkejä kaipailisin näin etukäteen
L_rppa kirjoitti:tonsa69 kirjoitti:Onko kukaan muokannu näsäriin derbi gpr:n keulaa, jos on niin asennus vinkkejä kaipailisin näin etukäteen
Itse tein näin:
Alempaan t-palaan sorvautin uudenkokoisen putken, siis sen mikä tulee sinne emäputken sisälle. Näin käy näsärin omilla laakereilla, ei tarvinnut ettiä laakereita. Itsessään keulaan ei muistaakseni muita muutoksia tarvinut tehdä.
Tuleeko näsärin vanne? Tarvit uuden etuakselin ja jarrulle adapterin. Mittailet sopivankokoisen akselin ja taas koneistajalle hommia. Lisäksi siihen tarvii pari holkkia. Jarrulle tein lattaraudasta adapterin, vähän sai pähkäillä mutta onnistu ihan perustyökaluilla.
Sit semmonen vinkki, että jos laitat crossitangon niin helpoin hommata GPR nuden ylä t-pala, koska kyykkygepardissa on jotkut ulkonäköreiät siinä t-palassa, aikalailla mahdoton saada fiksusti tankoa...
Eipä tuu muuta erikoista mieleen, mahdollistahan se on joskin vaatii vähän
suunnittelua.
-rame- kirjoitti:Onko tässä putkessa kuri?