Suutin on 150, mut röpeltää vähä, mut nii paljo ajan matkaa et ei haittaa et röpeltää jossaki 5k kohalla. Tosin vaihan ton kyl johoki 145:ee koha jaksan.
akseli101 kirjoitti:Noniii nyt sitten tuli vedettyä näsärillä ojaan ja kyllä harmittaa. No kuitenkin ei auta varmaan ,kun alkaa korjaamaan ja ettimään osia. Ja mitä osia sitten pitäis ostaa etuhaarukka,etuvalot,etuvilkut, kaikki katteet uusiksi paitsi takaata. ja sitä mä meinasin kysyä mistä näitä vara osia sais hyvin ostettua?
akseli101 kirjoitti:Noniii nyt sitten tuli vedettyä näsärillä ojaan ja kyllä harmittaa. No kuitenkin ei auta varmaan ,kun alkaa korjaamaan ja ettimään osia. Ja mitä osia sitten pitäis ostaa etuhaarukka,etuvalot,etuvilkut, kaikki katteet uusiksi paitsi takaata. ja sitä mä meinasin kysyä mistä näitä vara osia sais hyvin ostettua?
Sattuisitko tarviimaan oikean puolen katteeseen sitä luukkua? Siis se oikean etukatteen luukku?
jmkk kirjoitti:Sattuisitko tarviimaan oikean puolen katteeseen sitä luukkua? Siis se oikean etukatteen luukku?
MINÄ TARVITSISIN HUOLTO LUUKUN!!! millä värityksellä ois ja millasta hintaa? kunto?
Stilly kirjoitti:Noni löytyhäse:
http://imageshack.us/photo/my-images/851/kate001.jpg/
siinä ois kuva, hieman tarra kulunut tuosta ylhäältä ja reunoista on hieman joistain kohtaa maali irronnut, mutta eihän se edes näy sillon ku se on kiinni.