Rotax 122 ja 123

Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Rajis- » 12.6.2012 9:57

Ja helvetin pieni pääsuutin sulla on, jos pyörä on TT 8o
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
[VaDe]
Pyörä:
Nykyinen Kawasaki er-6n Ex: Yamaha dt 50, Aprilia sx 125, Aprilia rs 125.
Liittynyt:
23.4.2009 21:48
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut [VaDe] » 12.6.2012 10:25

http://www.pjme.co.uk/acatalog/copy_of_ ... _End_.html
mitäs eroo noil kahel kannel on käytännössä ja onko väliä ostaako vertexin vai wisecon flat top männän?? Joo ja tosiaa saako suomesta ostettuu rattaita säxää ku mpt:llä ei löytyny ku eturatas muistaakseni.. :|
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Rajis- » 12.6.2012 10:27

Jos noita vhm:iä meinaat, niin toinen tarkotettu normi kupumännälle ja toinen tasalaki männälle. Tasalaki versiolla on myös pienempi squish=pikkasen kisasempi kuin kupuversio :)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
[VaDe]
Pyörä:
Nykyinen Kawasaki er-6n Ex: Yamaha dt 50, Aprilia sx 125, Aprilia rs 125.
Liittynyt:
23.4.2009 21:48
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut [VaDe] » 12.6.2012 10:53

Joo nii onki vilkasin nopee et molemmat o tasalaki männille ja ihmettelin eroo :nolo:
akulol
Pyörä:
KTM exc 125
Liittynyt:
11.11.2009 22:03
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut akulol » 12.6.2012 12:02

Tänään jo ajelin niin röpöttää vieläkin, varsinkin ryypyllä kun koittaa niin ei mihkään. saa vieläkin liikaa?
Ja ei tuo TT ole, vaan arrowi ja hyppylanka katkaistu.. Ehdotuksia?

Puristukset on ok
1. Sakot [x] 2. Sakot [ ] Kortin menetys [ ]
Al_ksi
Pyörä:
Skyteam "ilmatiimi" monkey 125cc, BMW 320 e36 coupe "germanlook" proju & BMW 5** e34 touring
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2009 20:19
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Al_ksi » 12.6.2012 13:01

hommaa rave ja laita tt:ksi. helpompi säätää ja tulee sitä vääntöä. onko laippa alhaalla vai korotettu?
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut eQ123 » 12.6.2012 15:47

Multa ostat raven :D ja miks ryyppy päällä kokeilit :lol: ja tosiaankin, ihan paska laittaa "tt" kurilaipalla.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
akulol
Pyörä:
KTM exc 125
Liittynyt:
11.11.2009 22:03
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut akulol » 13.6.2012 20:23

240turbo kirjoitti:Multa ostat raven :D ja miks ryyppy päällä kokeilit :lol: ja tosiaankin, ihan paska laittaa "tt" kurilaipalla.

Tuossahan tuo on vieressä pöydällä,kiitos kaupoista ;) Vielä pitää se boxi hommata ja koittaa sitten.

Minkäkokoiset on kaasarin tt suuttimet?
1. Sakot [x] 2. Sakot [ ] Kortin menetys [ ]
akulol
Pyörä:
KTM exc 125
Liittynyt:
11.11.2009 22:03
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut akulol » 13.6.2012 23:44

Nyt meni ihmeelliseks..nimittäin kävin kattomassa tuota mun ohjausboxia (kun pitäs ostaa toinen ravea varten) ja tossakin on "7800" numerot 8o

Mistä tiedän tarvitsenko uuden vai käykö tuo vanha? Lukeeko kaikissa tuo?
1. Sakot [x] 2. Sakot [ ] Kortin menetys [ ]
Ablu
Pyörä:
Suzuki GSX 650 F EX: 2x Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
15.2.2012 20:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Ablu » 14.6.2012 1:00

Aijai aamulla tuli ajolupa hommattua ja päivän aikana porhallettua Räsällä 240km:) mukavastihan se kulkee mutta tt-settiä kaipaa.. Arrow tilattu, rave tuossa pöydällä. Mitäs muuta vielä tuohon Euro 3:een tarvitsee? Suuttimet (190-200pk ja n.50tk?), tulppa 10. Pitääkö porata täysteho-ohjelmaan? Entäs toi SAS-valve mistä tietopankissa puhutaan, ei osunut silmään pienellä tutkailulla.. :o
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Rajis- » 14.6.2012 2:08

akulol kirjoitti:Nyt meni ihmeelliseks..nimittäin kävin kattomassa tuota mun ohjausboxia (kun pitäs ostaa toinen ravea varten) ja tossakin on "7800" numerot 8o

Mistä tiedän tarvitsenko uuden vai käykö tuo vanha? Lukeeko kaikissa tuo?

Eihän sitä pidä vaihtaa? Mun mielestä ei tarvi muutakun pulttaa osat kiinni :D Ja kaasarin TT säädöt: ps 120-135(kannattaa kokeilla 125-130 alkuun), tk 70(emulsiosuutin pois tai isompi tilalle) ja neula toisiks alimpaan loveen alkuun(säädät jos tarvii). Noin ainakin mulla oli :)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
akulol
Pyörä:
KTM exc 125
Liittynyt:
11.11.2009 22:03
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut akulol » 14.6.2012 12:00

Rajis- kirjoitti:
akulol kirjoitti:Nyt meni ihmeelliseks..nimittäin kävin kattomassa tuota mun ohjausboxia (kun pitäs ostaa toinen ravea varten) ja tossakin on "7800" numerot 8o

Mistä tiedän tarvitsenko uuden vai käykö tuo vanha? Lukeeko kaikissa tuo?

Eihän sitä pidä vaihtaa? Mun mielestä ei tarvi muutakun pulttaa osat kiinni :D Ja kaasarin TT säädöt: ps 120-135(kannattaa kokeilla 125-130 alkuun), tk 70(emulsiosuutin pois tai isompi tilalle) ja neula toisiks alimpaan loveen alkuun(säädät jos tarvii). Noin ainakin mulla oli :)


Nonni :D Entäs suutinputkea (tai mikä ikinä onkaan) kaasarin kupeessa kohokammiossa?
1. Sakot [x] 2. Sakot [ ] Kortin menetys [ ]
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Rajis- » 14.6.2012 17:34

Ei tarvi muutakun noi ja suutinputki on pääsuuttimen alla. Mikkets oli vaihtanu isomman ja ei toiminu sillä kunnolla.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut eQ123 » 14.6.2012 18:48

Akulol, se 7800 tarkottaa millon se aukee, niitä kait on viel 8200, 8400? Luulin ku kyselit ettei sulla oo ollenkaan koko boksia :lol:
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut eQ123 » 14.6.2012 18:50

Ablu kirjoitti:Aijai aamulla tuli ajolupa hommattua ja päivän aikana porhallettua Räsällä 240km:) mukavastihan se kulkee mutta tt-settiä kaipaa.. Arrow tilattu, rave tuossa pöydällä. Mitäs muuta vielä tuohon Euro 3:een tarvitsee? Suuttimet (190-200pk ja n.50tk?), tulppa 10. Pitääkö porata täysteho-ohjelmaan? Entäs toi SAS-valve mistä tietopankissa puhutaan, ei osunut silmään pienellä tutkailulla.. :o

Suuttimet kannattaa ottaa ehkä 175-200, ainaki 180 ylöspäin. Tulppa Br9 tai 10 EG. Pitää porata jos sulla on rave1 mutta jos kakkonen niin poraus poistaa rajottimen 10600 kohdalta muistaakseni. Sas-valve on siinä ku katot pakoputkeen niin siinä alussa lähtee semmonen pikku putki ja siihen yhistyyy kuminen putki niin sen tukit vaikka pultilla tai nippusiteellä. Ja tk suuttimia ei saa yli 45. Ostat sen vaikka moposportilta :D
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!