^^ Niimpä, kyllä 2-tahtia pitääkin kierrätellä ettei se oo ihan pasgana tukossa
Itellä tulevalle kaudelle tulos melko lyhyet välit ja viritysastettakin nostettu "vähän" korkeemmalle, en haluu ees ajatella kulutusta, varmaan lähemmäs kymppiä/100km lähentelee kulutus saakeli Viime kesänä pääs vielä melko ronskilla kaasukädellä Dezzillä 6L/100km..
No perhana amistelen toimimaan Dt:n E85:lla nii rupee olee taas halpaa ajaminen
Itellä tulevalle kaudelle tulos melko lyhyet välit ja viritysastettakin nostettu "vähän" korkeemmalle, en haluu ees ajatella kulutusta, varmaan lähemmäs kymppiä/100km lähentelee kulutus saakeli Viime kesänä pääs vielä melko ronskilla kaasukädellä Dezzillä 6L/100km..
No perhana amistelen toimimaan Dt:n E85:lla nii rupee olee taas halpaa ajaminen
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !