Penkitettiin tässä kaverin 180cc vakio nokallinen husse , josta tuli 0,2hp vähemmän, kun minun 125cc hemmistä (15,47HP) samasta penkistä. Tosin teho oli alemilta kieroksilta ja vääntöä oli enemmän. Tästä huomataan ettei 180cc ole ilman nokkaa tehollista hyötyä.
Omassa pyörässä oli nämä modit penkityksen aikana:
-Scalvinin kokopakoputkisto
-EGR-saasteventiili poistettu ja siihen tulevat letkut tukittu.
-Ilmanputsarinvälilevyn reijät suurennettu niin suureksi, kun mahollista.
-Johtokuri poistettu
-Suutimet PS 133 sekä TK 42
Kaverin husessa:
- Hussen "racing" putkisto
- EGR-saasteventiili poistettu ja siihen tulevat letkut tukittu
- Vaahtomuovisuodatin
- Johtokuri poistettu
- Athena 180cc
- Pyörä oli säädetty oikein dynottajan mielestä
Pyörät kulki ja kiihty samaa matkaa lentolähössä, kun noiden modien lisäksi omaan pyörään oli vaihettu vaahtomuovisuodatin, sytytysmodi sekä pakoaukkoa suurennettu parisen milliä ja kiilotettu. Tosin paikaltaan lähöstä Husse vei pari metriä alavääntönsä takia.
Hussessa oli Athenan kanssa ennakoissa ongelmaa (Nokkaketju katottiin moneen kertaa oli oikein)... Paukutteli putkeen. Dynossa sanottiin, että on säädöissä. Tultiin siihen tulokseen, ettei se kummene ennen, kun nokan vaihtaa tai tekee sytytysmodin. Päädyttiin nokan vaihtoon nytten taas toimii kuulemma, kun unelma Ja tehoakin tuli huomattavasti lisää! Viellä, kun saisi siitä dynolapun.