Ihan sama kone ja samat merkit on näissä kaikissa koneissa, riippuumatta siitä minkä merkkiseen pyörään se on laitettu. Onhan sulla jako laitettu vauhtipyörän kiertosuuntaan katsottuna jälkimmäisen merkin mukaan?
Yleisin syy kannentiivisteen rikkoontumiselle on oikaisemattomat tasopinnat ja virheellinen kannepulttien kiristys. Kannen ja sylinterin tasopinnat kannattaa hioa lasilevyn päällä suoriksi vesihiomapaperin kanssa, myös uudessa pytyssä.
Sitten kun laitetaan rojuja nippuun niin puhdistakaa lohkosta kannenpulttien rei'istä sinne valuneet jäähdytinnesteet/öljyt pois. Jos siellä on nestettä niin kannenpulttien kiristys jää vajaaksi koska pultti kiristyy nestettä vasten, tuntuu siltä kun pultti venyy ja venyy eikä kiristy ollenkaan.
Siihen on vaikea sanoa mitään miksi peli ei kulje kunnolla. Se on varmaa että kaikki ei ole kunnossa tai oikein kasattu jos ei kulje yli satasta.