240turbo kirjoitti:Se on varmaan irronnu sieltä alapäästä, sen kait saa jotenki keplottelemalla takas ilman että aukasee sen kyljen. Kato jostain räjäytyskuvista miten se on siellä tai odota parempaa vastausta
240turbo kirjoitti:Vastasin sulle tuossa ylemmässä viestissä tuosta öljystä. Ja luultavasti se on irti sieltä alapäästä jos ei mitään vastusta ole.
akulol kirjoitti:Tulempa taas häiritsemään teitä mäxäni kanssa
Pitäs ostaa uus tiiviste kytkinkoppaan ja mietin että kumpi noista nyt on se oikea, tuo 9e maksava vai 36e maksava? Numero 4 siis.
Edit: Linkki unohtui
http://www.mp-osat.fi/aprilia/index.php ... ory_id=756
saaku45 kirjoitti:osaisko joku sanoo mikä vikana kun ajaessa kierokset pätkii pikkuvaihteilla kun antaa enemmän kaasua nii alkaa nykimään ja nelosesta ylöspäin kun antaa kaasua niin aluks ei mitään ja yhtäkkiä repäsee?savuttaa niin perkeleesti.Eilen säädettiin neulaa ja jokakohdassa sama homma ja isompi pää-suutin ei auttanu mutta vähän rassattiin sitä harmaata boxsia missä lukee ducati ja tulee kolme piuhaa ja vaihettiin kaks kärki tulppa niin ei sen jälkeen ottanu kieroksii kun 7000 mutta kulki hyvin muuten paitsi nopeus oli 80km/h .Kaasari olikin phbh 26 ja pää-suutin 108 mutta en löytäny tk suutinta eli missä päin se on? Onko noilla 26mm ja 28mm kaasareilla kauheesti eroo että kannattaisko hommata toi 28mm kaasari ?