Rotax 122 ja 123

eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut eQ123 » 22.7.2012 19:27

Se tk suutin on semmonen pitkulainen tai sitten semmonen lyhyt. Ryyppysuutin on sellanen pitkulainen kanssa ja se on siellä vähän erossa niistä toisista.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
julkkabest
Liittynyt:
2.9.2010 15:37
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut julkkabest » 23.7.2012 15:25

joo elikkä nyt olis semmonen ongelma kun en saa millään lohkoja irti toisistaan että olisiko kenelläkään mitään hyvää vinkkiä millain irtoisi ottaa kampuran laakereista kiinni ainakin :x :D
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Sen1 » 26.7.2012 16:33

julkkabest kirjoitti:joo elikkä nyt olis semmonen ongelma kun en saa millään lohkoja irti toisistaan että olisiko kenelläkään mitään hyvää vinkkiä millain irtoisi ottaa kampuran laakereista kiinni ainakin :x :D


Lämpöä ja varovaista naputtelua + vähän voimaa
j|m|
Pyörä:
ex Yamaha DT 50x, ex Aprilia 125 SX, ex Husqvarna 610 SM, Suzuki RM 250 valkokilpi
Liittynyt:
16.1.2011 13:14
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut j|m| » 26.7.2012 17:19

Vaihdoin öljyt säxään, eikä ollu mittaa paljo meni. Myöhemmin katoin mitalla öljypurkista, että meni 9dl. Eiks sinne mahdu vaa 8dl, ku ei tullu siit ylivuoto kolostakaa ulos :eek:
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut eQ123 » 26.7.2012 18:32

Ne tulee eturattaalle ne ylimääräset.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Zoubiih
Pyörä:
Yamaha WR 125x -09, Aprilia MX 125 -04, Skyteam ST50-3 -07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.7.2011 23:25
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Zoubiih » 2.8.2012 0:24

Mikä vois olla probleemana kun Aprilia MX 125 tuppaa sammumaan aina välillä ajon aikana, eikä enää sen jälkeen lähde käyntiin. Näin on sattunut jo pariin otteeseen. Olen kokeillut vaihtaa tulppaa, joka auttaakin hetkeksi, mutta n. 10km päästä taas sammui, eikä enää käynnisty.. Vaihdoin myös tulpanhatun ja tulpanjohdon. Voiko syynä olla se että ennen koneessa oli kiinni B10EG sytytystulppa, mutta nyt kiinni on ollut BR10EG? Ennen sammumista kone on aina käynyt ja kehrännyt todella hyvin, mutta yhtäkkiä ei sitten toimikkaan? Voiko olla kaasarin säädöistä kiinni tälläinen? Tai pakoputken karstoittumisesta? Kaikki ideat ovat erittäin tervettulleita ! En tiedä onko vähän väärässä paikassa viesti?
Zoubiih
Pyörä:
Yamaha WR 125x -09, Aprilia MX 125 -04, Skyteam ST50-3 -07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.7.2011 23:25
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Zoubiih » 3.8.2012 0:17

Ja nyt siis oon rajannu ton ongelman noihin tulppiin, päivän kestää yks tulppa... mikä vois olla ongelmana? Oisko se ne kaasarin säädöt?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Rajis- » 3.8.2012 0:19

Ootkos siis kokoajan käyttäny noita EG tulppia? Itellä ne ei kestäny mitään, joten käytin sitten ES tulppia, jotka pelitti hyvin ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Zoubiih
Pyörä:
Yamaha WR 125x -09, Aprilia MX 125 -04, Skyteam ST50-3 -07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.7.2011 23:25
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Zoubiih » 3.8.2012 1:14

Juu, koko ajan käyttäny EG tulppia. Pitää kokeilla noita ES :D onko jotain muita mahollisia vastauksia ongelmaan :D?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Rajis- » 3.8.2012 1:18

Millasilla seoksilla ajelet vai onko tuorevoitelu käytössä?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Zoubiih
Pyörä:
Yamaha WR 125x -09, Aprilia MX 125 -04, Skyteam ST50-3 -07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.7.2011 23:25
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Zoubiih » 3.8.2012 1:21

3% seoksilla
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Rajis- » 3.8.2012 1:32

Voiskoha olla, että öljy raiskaa tulpat? Mutta kokeile nyt alkuun ostaa es tulppa.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Zoubiih
Pyörä:
Yamaha WR 125x -09, Aprilia MX 125 -04, Skyteam ST50-3 -07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.7.2011 23:25
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Zoubiih » 3.8.2012 1:39

En nyt ihan siihe usko :D mutta juu kokeilen es tulppia
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Rajis- » 3.8.2012 1:42

Nii kaipa ton pitäs 3% seoksillaki toimia :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Zoubiih
Pyörä:
Yamaha WR 125x -09, Aprilia MX 125 -04, Skyteam ST50-3 -07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.7.2011 23:25
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Zoubiih » 3.8.2012 1:48

Ja on siinä sen verran viripalikkaa että ihan varmuuden vuoks vähä reippaammilla seoksilla ajelen :D