Kimzter kirjoitti:Itellä ihan maksimit mitä sain vakiona sigmaan oli 107 joten ei tuo nyt hirveen kaukaa haetulta kuullosta
xaksu1999 kirjoitti:sitten se oma "ropleema"
eli laitoin toss muutama kk sitte athenan 180 kitin ja kaveriksi virinokan ja sytkämodin sekä kannen käytin koneistamolla. sisäänajot ajelin ja sitte niitä tehoja testaamaan
no huiput jäikin snne 105kmh tuntumaan joten vaihoin välit 14/48 ja huiput noin 112kmh
eli onko tosiaan nuin vähän kun vakionakin meni aikalailla 110kmh hyvänä päivänä
suuttimia kokeillut 140-147 eikä eroa paljon ole. alkaa jo vähä toivo loppumaan ton kans ku vertaukseksi kaverin 180 beta menee helposti 120kmh
venttiilienvälykset ja ajotuksen sun muut koatottu monee kertaa läpi ja kaikki on niinkuin pitääkin pyörä on siis mh10 125
Sytkämodi ei toimi, jos virinokka on paikoillaan.
Japezkin kirjoitti:xaksu1999 kirjoitti:sitten se oma "ropleema"
eli laitoin toss muutama kk sitte athenan 180 kitin ja kaveriksi virinokan ja sytkämodin sekä kannen käytin koneistamolla. sisäänajot ajelin ja sitte niitä tehoja testaamaan
no huiput jäikin snne 105kmh tuntumaan joten vaihoin välit 14/48 ja huiput noin 112kmh
eli onko tosiaan nuin vähän kun vakionakin meni aikalailla 110kmh hyvänä päivänä
suuttimia kokeillut 140-147 eikä eroa paljon ole. alkaa jo vähä toivo loppumaan ton kans ku vertaukseksi kaverin 180 beta menee helposti 120kmh
venttiilienvälykset ja ajotuksen sun muut koatottu monee kertaa läpi ja kaikki on niinkuin pitääkin pyörä on siis mh10 125
Sytkämodi ei toimi, jos virinokka on paikoillaan.
Japezkin kirjoitti:Omasta mielestä virinokka, koska tehoja saadaan enemmän jyrkemmällä nokalla tosin alavääntöjen kustannuksella. Pyörä ottaa kierosta aivan eritavalla, kun vakionokan kanssa.
YZFR Foorumeilta luin, että ainakin Malossin nokka "korjaa" sytytyksen oikein. Eli, jos teet sytytysmodin niin tällöin sytytys menee päin prinkkalaa.