Ei nokka-akseli mene kuin yhteen suuntaan mutta jos ajoituksia tarkotit niin vauhtipyörästä tuplamerkintä osoittaa lohkossa olevaan loveen kun nokkarattaan merkintä osoittaa suoraan alas. Kannattaa kattoa sieltä huoltomanuaalista että tulee varmasti selväks
4hp tehon nousuun en usko ennen kun joku laittaa dyno laput ennen ja jälkeen B5 johdon katkaisua. Olen myös erittäin skeptinen sen suhteen että kierrosrajoitin poistuu.
Jos tuo nyt on se b5 johto niin se ei todellakaan poista mitään kierrostenrajotinta. Omasta mielestä se muuttaa sytytyskartaa ja vääntöä tulee vähän lisää, tuskin edes huomaa mitään eroa ajussa ei todellakaan tule 4 hevosvoimaa lisää.
Jäähdytysnetettä kadonnut parissa viikossa desi tai vähän alle. 2 kertaa oon lisänny eikä putkestq tule höyryä lämpimänä. Näkyykö tuollainen määrä selvästi öljyn värissä jos vesipumpusta vuotaa(ei ekan kerran jälkeen erikoiselta näyttänyt täyttöaukosta vilkaistuna) ei ole näkynyt valumia missään tai lätäkköä koulum pihalla tai katoksessa.
Eihän se jäähyneste alakerrasta palotilaan pääse, jos sulla joku on paskana niin kannentiivistettä lähtis epäilemään
Edit: Katos ku lukutaito on tallella, eli putkesta ei tule höyryä. Mutta joo öljytiiviste vesipumpussa tai edelleen kannentiiviste sehän voi vuotaa niin vähän ettei sitä putkesta huomaa
Jos sitä olis alakerrassa niin öljy olisi sellasta maitokahvin väristä. Ite kanssa veikkaisin että kannentiivisteestä vuotaa palotilaan pienesti vaikkei höyryttäisikään putkessa.