tuossahan tuota näyttäisi jotain olevan http://www.motot.net/kuvat/displayimage ... 5084&pos=3
näyttäisi se reikäkin näkyvän
näyttäisi se reikäkin näkyvän
[maggot] kirjoitti:Tässä vielä kuva omastani.
ojuni kirjoitti:[maggot] kirjoitti:Tässä vielä kuva omastani.
Just samallainen kuin mulla. Jousta on kätevä säätää siitä pyörästä vai mikskä sitä sanois.
En ollukaan huomannu tätä keskustelua..
Ja tiedoksi niille kyselijöille että rave2 toimii sekä rotax 122 että 123 koneissa, eli käy af-1 ja kaikkiin räsiin. Ja tosiaan.. tuotanoin.. 7500rpm kohdalla nousee laippa ja lähtee ihan hyvin. Ja ei ole mitään ?nykimisiä? niinkuin joku tais sanoa. Älkääpä tulko niitä mutu-tietojanne tänne kertomaan..
Criss kirjoitti:ojuni kirjoitti:[maggot] kirjoitti:Tässä vielä kuva omastani.
Just samallainen kuin mulla. Jousta on kätevä säätää siitä pyörästä vai mikskä sitä sanois.
Ja tiedoksi niille kyselijöille että rave2 toimii sekä rotax 122 että 123 koneissa, eli käy af-1 ja kaikkiin räsiin. Ja tosiaan.. tuotanoin.. 7500rpm kohdalla nousee laippa ja lähtee ihan hyvin. Ja ei ole mitään ?nykimisiä? niinkuin joku tais sanoa. Älkääpä tulko niitä mutu-tietojanne tänne kertomaan..
Joo mullakin on iha ok toiminu kun tossa sen muutama viikko sit asensin! tosin ei ol viel välttämäti iha säädöis, eks se oli joku 12-15 naksautusta ni se olis aikalikel säädöis?
Viltsur kirjoitti:Criss kirjoitti:ojuni kirjoitti:[maggot] kirjoitti:Tässä vielä kuva omastani.
Joo mullakin on iha ok toiminu kun tossa sen muutama viikko sit asensin! tosin ei ol viel välttämäti iha säädöis, eks se oli joku 12-15 naksautusta ni se olis aikalikel säädöis?
Riippuu mitä ajoa harrasteloopi... jos haluaa, että alakierroksilta lähtee, niin säätää erilailla ja toisin päin...
J4sse kirjoitti:[maggot] kirjoitti:Mä oon tänne topicciin pistäny sen linkin mistä tilasin, mut en muista sitä enää, enkä jaksa kyl ettiäkään, eti ite.
Oliko se tuo cart-shop. Mistä sieltä löysit sen ku itellä ei osu silmään millään...